  • 1. Data: 2002-08-18 18:39:34
    Temat: gdzie mozna kupic niewymienialna walute?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    nie wiecie, czy np. w nbp moge kupic funty cypryjskie?

  • 2. Data: 2002-08-19 08:48:27
    Temat: Re: gdzie mozna kupic niewymienialna walute?
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    wiele walut ma kantor w Galerii Mokotów, ale czy akurat funty cypryjskie to
    nie wiem
    (zadzwoń - tel 5413255)

  • 3. Data: 2002-08-19 22:11:16
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Rena wrote:

    > nie wiecie, czy np. w nbp moge kupic funty cypryjskie?

    Rena, jedź Ty na ten Cypr, odpocznij, bo na razie to się strasznie
    przygotowujesz do tego wyjazdu:-)
    Weź z pięć kart, zawsze któraś zadziała.

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-08-20 04:16:37
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Rena, jedź Ty na ten Cypr, odpocznij, bo na razie to się strasznie
    > przygotowujesz do tego wyjazdu:-)
    > Weź z pięć kart, zawsze któraś zadziała.

    biore 3 karty i dólary w kieszen:)

  • 5. Data: 2002-08-21 08:38:09
    Od: "Piotr Malicki" <p...@i...com.pl>

    O, i to sie nazywa kobieca intuicja.
    Dwa lata temu bylem w Meksyku i najlepszym plastikiem byly prawdziwe
    banknoty z prezydentami (szczegolnie na zadupiu na stacji benzynowej o
    21.00, b. daleko od hotelu).
    Pozdrawiam i zycze milego wypoczynku.
    Piotr

  • 6. Data: 2002-08-27 11:36:01
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > wiele walut ma kantor w Galerii Mokotów, ale czy akurat funty
    cypryjskie to
    > nie wiem
    > (zadzwoń - tel 5413255)

    wielkie dzieki - dzieki tobie mam funty:))))) kurs 7,265 zl, nie
    zmienil sie od niedzieli:)

  • 7. Data: 2002-08-28 07:46:23
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Cieszę, ze mogłem pomóc.