  • 11. Data: 2003-01-31 17:37:52
    Temat: Re: gdzie kupić plastikowe banknoty Papui Nowej Gwinei i Wysp Salomona ?
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b1e8gi$2v1t$1@foka.acn.pl...

    > jesli jestes z wwy, to galeria mokotow - kantor na parterze. kupilam na
    > funty cyprysjskie i wiem, ze maja tak takie rozne cuda.

    Funty cypryjskie sa teraz porządnymi walutami wymienialnymi notowanymi przez
    NBP więc z ich handlem nie powinno byc problemu.

    A z tymi z tematu, trudno powiedzieć.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 12. Data: 2003-01-31 19:38:48
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "rena" <r...@p...pl> wrote in message news:b1e8gi$2v1t$1@foka.acn.pl...
    > jesli jestes z wwy, to galeria mokotow - kantor na parterze. kupilam na
    > funty cyprysjskie i wiem, ze maja tak takie rozne cuda.

    dzięki :)) jutro podjadę i zobaczę co oferują

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 13. Data: 2003-02-01 09:21:53
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Funty cypryjskie sa teraz porządnymi walutami wymienialnymi notowanymi
    przez
    > NBP więc z ich handlem nie powinno byc problemu.

    co nie zmienia faktu, ze ten kantor byl jedynym w wwie, gdzie je
    znalazlam...

  • 14. Data: 2003-02-01 13:14:24
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > przez
    >
    > co nie zmienia faktu, ze ten kantor byl jedynym w wwie, gdzie je
    > znalazlam...

    W Poznaniu sa conajmniej dwa, ktory widzialem ze maja te funty
    ale to jest waluta "mniej popularna" a nie "absolutnie egzotyczna".
    Cypr to przeciez Europa, popularny turystycznie itd. a PNG czy
    Wyspy Salomona to 99,95% ludzi nie wie w ogole gdzie sa :-)
    (albo "ze sa" :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 15. Data: 2003-02-03 15:35:03
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "rena" <r...@p...pl> wrote in message news:b1e8gi$2v1t$1@foka.acn.pl...
    > jesli jestes z wwy, to galeria mokotow - kantor na parterze. kupilam na
    > funty cyprysjskie i wiem, ze maja tak takie rozne cuda.

    byłem, sprawdziłem
    niestety nie mają z Papui Nowej Gwinei :(

    szukam dalej

    --
    pozdrawiam
    plusz