    From: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie konto dla stowarzyszenia?
    Date: Sat, 16 Apr 2005 00:14:45 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@80.51.90.2

    Użytkownik ".Kamil." <2...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:425f7dfa$0$27740$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > hej. moje stowarzyszenie posiadalo do tej pory konto w kredyt banku.
    > niestety obsluga i ergonomia kb24 wolaja o pomste do nieba - mozna oszalec
    > generujac kolejne klucze, jest tam 15 pinow, hasel, kodow,

    wg mnie jedno hasło przy logowaniu i drugie do klucza. Nie wiem skąd 15. :-)
    Klucz generowałem raz dla każdego użytkownika.

    > system dziala wyjatkowo slamazarnie, wiesza sie kilka razy dziennie, na
    działa ślamazarnie. Najgorzej jest w pierwszy dzień roboczy m-ca. U mnie się
    nie wiesza.

    > dodatek tylko w internet explorerze i na windowsach przy okreslonych
    > wersjach javy - uniemozliwia to praktycznie realizacje przelwow z
    [..]

    Postaraj się facet. Bez problemu chodzi pod Windows na FireFox'ie,
    a pod Linuxem bez problemu przeszły moje próby na FireFox'ie, Qonquerorze,
    Mozilli (pod Madrake'em).
    Przy niektórych przeglądarkach nie uruchamia sie (nie jest widoczna ikona)
    klawiatury wirtualnej.
    Jesli chodzi o Javę chodzi bez problemu pod VM (chodziła bo nie mam juz i
    nie jestem w stanie sprawdzić) jak i pod Javą Sun'a.

    Jeśli chcesz zmienić bank to napisz, że chcesz zmienić bank, a nie zganiaj
    na system transakcyjny.
    Napisz czego oczekujesz od banku.

    Mam konta w KB, mBanku (firmowe i prywatne) i w Inteligo.
    Każde ma, jak mawiał nasz były prezydent "plusy dodatnie i plusy ujemne".

    Pozdrowienia
    PrzemB