  • 1. Data: 2005-04-15 08:47:53
    Temat: gdzie konto dla stowarzyszenia?
    Od: ".Kamil." <2...@o...pl>

    hej. moje stowarzyszenie posiadalo do tej pory konto w kredyt banku.
    niestety obsluga i ergonomia kb24 wolaja o pomste do nieba - mozna
    oszalec generujac kolejne klucze, jest tam 15 pinow, hasel, kodow,
    system dziala wyjatkowo slamazarnie, wiesza sie kilka razy dziennie, na
    dodatek tylko w internet explorerze i na windowsach przy okreslonych
    wersjach javy - uniemozliwia to praktycznie realizacje przelwow z
    dowolnego kompa. generalnie rzecz wyjatkowo upierdliwa, nieludzka,
    utrudnia zycie. czy ktos ma doswiadczenie z bankiem oferujacym madry i
    przemyslany system zarzadzania kontem elektronicznym, bez zabojczych
    prowizji za prowadzenie rachunku? bede wdzieczny za sugestie.

  • 2. Data: 2005-04-15 09:05:20
    Temat: Re: gdzie konto dla stowarzyszenia?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    .Kamil. <2...@o...pl> wrote:
> [...]
    > oferujacym madry i przemyslany system zarzadzania kontem
    > elektronicznym, bez zabojczych prowizji za prowadzenie rachunku? bede

    Hmm - PKO BP z dostepem przez neta? (maja specjalne konto dla
    stowarzyszen - wspolny cel czy cos takiego :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-15 09:11:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    .Kamil. <2...@o...pl> wrote:
> [...]
    > oferujacym madry i przemyslany system zarzadzania kontem
    > elektronicznym, bez zabojczych prowizji za prowadzenie rachunku? bede

    Zobacz jeszcze oferte ING BSK (calkiem ok) albo DB PBC

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-04-15 09:12:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    no i zapomnialbym o Nordea Banku :)

  • 5. Data: 2005-04-15 09:22:22
    Od: ".Kamil." <2...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > no i zapomnialbym o Nordea Banku :)

    okej, wezme pod uwage. czy ich system internetowy cechuje ergonomia, czy
    jest zrobiony tak, bys musial nosic przy sobie pin, kod, haslo, pin2,
    identyfikator, numer seryjny a na dyskietce klucze do weryfikacji
    transakcji? jak rzecz sie ma z prowizjami w wymienionych przez ciebie
    bankach? blisko mnie jest oddzial pko bp, ale mam obawy co do ich obslugi...
    kamil

  • 6. Data: 2005-04-15 09:31:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    .Kamil. <2...@o...pl> wrote:
    > przez ciebie bankach? blisko mnie jest oddzial pko bp, ale mam obawy
    > co do ich obslugi... kamil

    Za jakosc trzeba zaplacic ;)
    PKO BP ma najslabsze rozwiazanie co do dostepu (3 rozdzaje - pasywny,
    aktywny, pelny).
    DB PBC, Nordea ma juz lepiej. ING tez calkiem ok sobie radzi. No i maja
    dosc tanie te rachunki. Bo reszta to jednak ponad 30 zl.
    Dostep - zazwyczaj hasla jednorazowe lub token - w przypadku ING BSK
    klucz mozna trzymac na serwerze w banku - i wtedy haselko i juz ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-04-15 21:25:00
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".Kamil." <2...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma doswiadczenie z bankiem oferujacym madry i przemyslany system
    > zarzadzania kontem elektronicznym, bez zabojczych prowizji za prowadzenie

    Obawiam się, że żaden bank Cię nie zadowoli. Moje stowarzyszenie też ma
    konto w KB. Rzeczywiście założenie konta byłu upierdliwe, a instrukcja jest
    do bani. Jednak po przebrnięcie uruchomienia nie ma żadnych innych problemów
    od ponad 2 lat. System jest dość wolny, ale dobrze funkcjonalny i daje
    możliwość przelewu autoryzzowanego przez 2 osoby.

  • 8. Data: 2005-04-15 22:14:45
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > niestety obsluga i ergonomia kb24 wolaja o pomste do nieba - mozna oszalec
    > generujac kolejne klucze, jest tam 15 pinow, hasel, kodow,

    wg mnie jedno hasło przy logowaniu i drugie do klucza. Nie wiem skąd 15. :-)
    Klucz generowałem raz dla każdego użytkownika.

    > system dziala wyjatkowo slamazarnie, wiesza sie kilka razy dziennie, na
    działa ślamazarnie. Najgorzej jest w pierwszy dzień roboczy m-ca. U mnie się
    nie wiesza.

    > dodatek tylko w internet explorerze i na windowsach przy okreslonych
    > wersjach javy - uniemozliwia to praktycznie realizacje przelwow z
    [..]

    Postaraj się facet. Bez problemu chodzi pod Windows na FireFox'ie,
    a pod Linuxem bez problemu przeszły moje próby na FireFox'ie, Qonquerorze,
    Mozilli (pod Madrake'em).
    Przy niektórych przeglądarkach nie uruchamia sie (nie jest widoczna ikona)
    klawiatury wirtualnej.
    Jesli chodzi o Javę chodzi bez problemu pod VM (chodziła bo nie mam juz i
    nie jestem w stanie sprawdzić) jak i pod Javą Sun'a.

    Jeśli chcesz zmienić bank to napisz, że chcesz zmienić bank, a nie zganiaj
    na system transakcyjny.
    Napisz czego oczekujesz od banku.

    Mam konta w KB, mBanku (firmowe i prywatne) i w Inteligo.
    Każde ma, jak mawiał nasz były prezydent "plusy dodatnie i plusy ujemne".

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 9. Data: 2005-04-17 14:00:51
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

> [...]
    > przemyslany system zarzadzania kontem elektronicznym, bez zabojczych
    > prowizji za prowadzenie rachunku? bede wdzieczny za sugestie.

    polecam BZWBK...15 zł miesięcznie...dostęp www. karta... OK..

    Pozdr
    MArcin

    --