    Date: Fri, 15 Apr 2005 11:22:22 +0200
    From: ".Kamil." <2...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie konto dla stowarzyszenia?

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > no i zapomnialbym o Nordea Banku :)

    okej, wezme pod uwage. czy ich system internetowy cechuje ergonomia, czy
    jest zrobiony tak, bys musial nosic przy sobie pin, kod, haslo, pin2,
    identyfikator, numer seryjny a na dyskietce klucze do weryfikacji
    transakcji? jak rzecz sie ma z prowizjami w wymienionych przez ciebie
    bankach? blisko mnie jest oddzial pko bp, ale mam obawy co do ich obslugi...
    kamil