  • 1. Data: 2005-08-14 12:10:38
    Temat: gdzie do 'kupienia' karta platnicza ktora mozna placic w necie
    Od: "djdurak" <d...@g...pl>

    kiedys ktos pisal, ze w ktoryms banku (juz dokladnie nie pamietam, w ktorym:
    BZ WBK PBK BPH? cos mi sie tak kojarza te skroty ale nie pamietam ani nie
    moge znalezc?) mozna wplacic pieniadze na specjalne konto i jest wydawana
    karta, ktora mozna placic w necie?

    jaki to byl bank?
    czy ktos z Was z takiej karty korzystal?
    jaka jest przy tym prowizja?
    czy kupowac w amerykanskich sklpach internetowych /tudziez bilety na
    wewnatrzamerykanskie loty mozna wtedy bez problemu?
    jaka jest minimalna i maksymalna kwota do doladowania?

    sorry za grad pytan, mam wielka nadzieje, ze pomozecie, dzieki,
    maciek

  • 2. Data: 2005-08-14 19:21:01
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

> [...]
    > moge znalezc?) mozna wplacic pieniadze na specjalne konto i jest wydawana

    mBank - a w nim ekarta, wniosek można złożyć tutaj:
    http://kredyt.org.pl/mbank/0/0/1/?sub=mb_jak_otworzy
    cek&i=2

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-15 06:01:32
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > jaka jest minimalna i maksymalna kwota do doladowania?
    >
    > sorry za grad pytan, mam wielka nadzieje, ze pomozecie, dzieki,

    BZ WBK - karta doładowywalna. Dostajesz kartę od ręki, bez umowy. Opłata za
    kartę 15 PLN. Możesz ją wielokrotnie doładowywać (w terminie ważności). Za
    płatności brak opłaty. Wypłata w bankomacie coś kosztuje. Minimalnej kwoty
    doładowania chyba nie ma. Maksymalna wartość na rachunku karty to 3000 PLN
    (możesz zatem maksymalnie wpłacić 3000 - wartość na karcie.

  • 4. Data: 2005-08-15 19:01:07
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > doładowania chyba nie ma. Maksymalna wartość na rachunku karty to 3000 PLN
    > (możesz zatem maksymalnie wpłacić 3000 - wartość na karcie.

    maksymalna kwota jednorazowej transakcji to nominał karty czyli maksymalnioe
    500 zł. :)
    o ile dobrze zrozumiałem regulamin, jeżeli zgubisz katrę kasa na karcie
    przepada.

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_karta_do
    ladowywalna.pdf

    zdrów
    KUB'a

  • 5. Data: 2005-08-15 19:36:58
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > maksymalnioe
    > 500 zł. :)
    > o ile dobrze zrozumiałem regulamin, jeżeli zgubisz katrę kasa na karcie

    Zgadza się. Jednak na karcie możesz mieć do 3000 PLN i dokonać w takim
    przypadku 6 transakcji po 500 PLN.

  • 6. Data: 2005-08-15 19:53:10
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    > Zgadza się. Jednak na karcie możesz mieć do 3000 PLN i dokonać w takim
    > przypadku 6 transakcji po 500 PLN.

    Oczywiście ale np. na Ebayu nie kupisz nic co jest droższe od 500 zł. w
    przeliczeniu na złotówki.
    Do drobnych transakcji karta jest doskonała.
    Jeżeli chcesz ją zarejestrować w PayPalu to daj znać jak ci poszło bom
    ciekaw czy ta karta przejdzie weryfikacje.

    zdrów
    KUB'a