    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: frankowicze
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c18dd14$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c191d5b$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <oqlomlc6q5p4$.nzexgjs90umr$.dlg@40tude.net>
    Date: 19 Dec 2018 17:59:51 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > [...]
    >
    > Otoz to.

    > A w dzisiejszej umowie masz zapisane, ze jak Wibor skoczy do 20%, to
    > cie eksmituja, ewentualnie splacisz jak za 4 mieszkania ?

    Nie spłacisz. Ogłosisz upadłosc konsumencką.
    IMO kredyty frankowe ratuje jeszcze tylko to ze wszystko jest na granicy
    opłacalnosci a ludzie ogólnie chca byc uczciwi i mieszkac a nie
    spekulowac i w razie "w" uciekac.
    Ktos wie jak wyglada ilosc upadłosci konsumenckich?

    > Przy czym ... nalezalo sie spodziewac, ze jak zlotowka spadnie, to
    > mieszkania podrozejeja. W PLN podrozeja, bo w CHF niekoniecznie.
    > A tu zonk - potanialy.

    > Przeliczenie bylo chyba proste - jak frank zdrozeje 10%, to i rata
    > zdrozeje 10%.
    >
    > A dzis dostaniesz warianty splat dla roznych Wibor ?
    > Bo to juz nie jest takie proste :-)

    Ja sie cały czas zastanawiam co musiałby sie stac, zeby wibor podskoczył
    do 10 czy 20%. Naprawde pytam. Nie znam sie.

    > Ale co robic - patrzec jak mieszkania drozeja i drozeje wynajmowane
    > ?

    No własnie...
    dlatego mowie ze miałem troche szczescia :)))

    > Gdzies tam jeszcze byla furtka upadlosci konsumenckiej.
    >
    > Albo spokojnie poczekac i dogadac sie z Krukiem :-)

    To chba juz lepiej upasc konsumencko :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."