  • Data: 2018-12-14 19:38:55
    Temat: Re: frankowicze
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 grudnia 2018 10:38:50 UTC-6 użytkownik n napisał:
    > Jest może w sieci dostepny jakiś symulator spłat?
    > Dane na wejściu: kwota kredytu, prowizja, marża, data, waluta, ...?
    >

    > -----
    kapital i w praktyce frankowicze splaca tyle ile by placili w zlotowkowym kredycie na
    wyzszy procent.

    Jest ich pare. Pogugluj i se cos tam wybierz.

    Ja chyba wtedy liczylem w excelu.
    Tak na wprost bez wdawania sie w detale typu roznice miedzy oplatami w bankach itp.

    Roznice mi wychodzily albo nieznaczne albo do jakichs 10% wiecej przy chf (czyli
    splata 550kpln vs 500kpln w skali calego kredytu
    Ale to dawno bylo, potem sie juz tym nie bawilem bo nie widzialem potrzeby.