  • 31. Data: 2013-05-08 03:53:43
    Temat: Re: fałszywa stówka
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Tue, 07 May 2013 16:40:53 +0200
    animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > To teraz niech osoba z tą stówą pójdzie na jakiś bazarek, coś kupi i
    > weźmie resztę.

    Czyli "nasrac sasiadowi do ogrodu, niech on ma problem" - jakie to
    urocze podejscie do zycia :|

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 32. Data: 2013-05-08 03:57:23
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Tue, 07 May 2013 23:15:33 +0200
    Dezeusz <l...@g...pl> wrote:

    > Jest jeszcze inna możliwość. Nic nie robić, papierek zniszczyć, ew.
    > użyć banknotu do przypalenia cygara ;)

    Ew. oprawic w ramke i powiesic na scianie.

    Znajomy numizmatyk dostal kiedys falszywe 2 euro reszty. Cieszyl sie
    jak dziecko, trzyma monete do dzis :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 33. Data: 2013-05-08 06:48:54
    Od: "Paleon" <u...@b...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > To teraz niech osoba z tą stówą pójdzie na jakiś bazarek, coś kupi i
    > weźmie resztę.
    > --
    > animka

    I niech ta stówa następnie trafi do Animki. Animka wpłaca tą stówę w banku i
    zostaje zatrzymana.

  • 34. Data: 2013-05-08 07:50:41
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-05-07 21:16, Maruda napisał(a):
> [...]
    prawda odpowie że z bankomatu. I wtedy niech udowadniają że kłamie.

    > .... chyba, że któryś śledczy czytał p.b.b. ;)

    Nawet nie musiał czytać. Wystarczy, że on wie, że to fałszywka...

    --
    TrzyLinie

  • 35. Data: 2013-05-11 14:13:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "mill" <m...@p...wp.pl> writes:

    > Na 30k jedna fałszywa stówka to i tak niewiele :)

    Jeśli chodzi o 30 kzł, a nie k * 100zł, to gdyby 1/300 banknotów
    w obiegu stanowiły fałszywki, to statystyka byłaby baaardzo zła.

    Wiem, są miejsca, w których podobno 1/2 banknotów (obcych akurat)
    stanowią fałszywki.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 36. Data: 2013-05-11 18:28:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Oj tam oj tam.

    Matrix w końcu wyczuł, że używasz systemu bankowego w sposób niezgodny z
    założeniami i próbuje się odkuć.

    MJ

  • 37. Data: 2013-06-14 15:43:27
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2013-05-06 22:59, witek pisze:

    > Na policje marsz.

    Chyba nie zdajesz sobie sprawy co piszesz. Jak się zgłosi to będzie
    ciągany po komisariacie jak bura suka, a może nawet prokurator się
    zainteresuje, lepiej podrzeć, spalić i cieszyć się, że się nikt nie
    dowiedział.

  • 38. Data: 2013-06-20 00:58:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" km8s9f$ot6$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Wszedłem w posiadanie fałszywej stówki. Nie jest bardzo źle podrobiona, w razie
    czego bez problemu da radę puścić ją w obieg, ale
    > nie ma podstawowego zabezpieczenia czyli tego metalizowanego paska. Każdy tester
    wykryje go jako fałszywkę. Wypłacił mi ją (w
    > gronie innych dobrych setek) krakowski bankomat PKO BP w Krakowie przy ulicy
    Zwierzynieckiej . Przecież to woła o pomstę do nieba!
    > Czy nikt nie sprawdza tego co ładuje do bankomatu? I to jeszcze w tak turystycznym
    obszarze jak Zwierzyniecka w Krakowie. Dno.

    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201
    00521/BIALYSTOK/476097397

    Szukając wymiaru dwustuzłotówki, trafiłem (od razu) na wymiar sprawiedliwości
    i fałszowanie dwustuzłotówek. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'