  • 1. Data: 2010-01-30 12:48:54
    Temat: [info] eurobank - zmiany www?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie się logowałem i mam wrażenie, że nastąpiły pewnie zmiany. Jest
    podział na konta osobiste i rachunki oszczędnościowe - tego to raczej na
    pewno nie było. Pojawiła się też z boku opcja "operacje zaplanowane" ale
    co do tego to już nie jestem pewny czy było/nie było. Przyznam, że
    korzystam sporadycznie, więc ciężko mi coś więcej powiedzieć. Ktoś coś
    więcej zauważył?

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-01-31 19:07:41
    Temat: Re: eurobank - zmiany www?
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 30 Sty, 13:48, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Pojawiła się też z boku opcja "operacje zaplanowane" ale
    > co do tego to już nie jestem pewny czy było/nie było.

    Zmieniła się kolejność prezentowania rachunków, najpierw wszystkie ROR-
    y, potem RO (własne i z posiadanym pełnomocnictwem).
    "Operacje zaplanowane" - już były.

  • 3. Data: 2010-02-01 14:03:02
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-31 20:07, BI wrote:

    > Zmieniła się kolejność prezentowania rachunków, najpierw wszystkie ROR-
    > y, potem RO (własne i z posiadanym pełnomocnictwem).
    > "Operacje zaplanowane" - już były.

    Przy okazji znowu popsuli aktualizację stanu rachunków: po przelewie
    zewnętrznym zdejmują sumę przelewu "od razu" (tzn. jak na EB :-) ),
    ale po wewnętrznym zmniejszony stan widać dopiero po ponownym
    zalogowaniu.

    witrak()

  • 4. Data: 2010-02-01 14:17:25
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 1 Lut, 15:03, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
> [...]
    > zewnętrznym zdejmują sumę przelewu "od razu" (tzn. jak na EB :-) ),
    > ale po wewnętrznym zmniejszony stan widać dopiero po ponownym

    wy/za-logowanie nie jest potrzebne. Kliknij raz lub dwa na "Eurobank
    online/produkty", a się odświeży.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2010-02-01 14:29:22
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-01 15:17, Jarek Andrzejewski wrote:

    > wy/za-logowanie nie jest potrzebne. Kliknij raz lub dwa na "Eurobank
    > online/produkty", a się odświeży.

    Toż pisałem, że popsuli - tak było jeszcze w ub. tygodniu.
    Ale dziś prawie 40 minut odświeżałem, przelewy robiłem i czekałem...
    i nie działało.

    W dodatku nie zaktualizowały się kwoty, wyświetlane przy numerach
    kont w liście wyboru do przelewu z konta, a to zawsze działało
    prawie od razu - dużo szybciej niż stan w online/produkty...

    witrak()

  • 6. Data: 2010-02-01 14:58:04
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 1 Lut, 15:29, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Toż pisałem, że popsuli - tak było jeszcze w ub. tygodniu.
    > Ale dziś prawie 40 minut odświeżałem, przelewy robiłem i czekałem...
    > i nie działało.

    Może masz inny Internet :-)
    U mnie działa (tzn. odświeża się i bez przelogowania).
    Używam głównie Portable FF 3.5.7.

    > W dodatku nie zaktualizowały się kwoty, wyświetlane przy numerach
    > kont w liście wyboru do przelewu z konta, a to zawsze działało
    > prawie od razu - dużo szybciej niż stan w online/produkty...

    Dziś "korygowałem osad" (żeby 2,49 się nadal codziennie naliczało) i
    po wykonaniu przelewu wewnętrznego i przejściu do kolejnego przelewu
    wewnętrznego saldo na liście wyborów rachunku "z" (osobistego)
    uaktualniało się od razu, a na rachunku (poprzednio wybranym)
    "do" (oszczędnościowym) - z opóźnieniem.
    W żadnym jednak razie nie musiałem sie przelogowywać, żeby to
    zauważyć.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2010-02-01 15:06:33
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 15:29:22 +0100, witrak() napisał(a):

    > Toż pisałem, że popsuli - tak było jeszcze w ub. tygodniu.
    > Ale dziś prawie 40 minut odświeżałem, przelewy robiłem i czekałem...
    > i nie działało.

    U mnie działa. Co zabawniejsze przy zewnętrznym bez odświeżania były
    właściwe oba salda. Przy wewnętrznym musiałem drugi raz kliknąć na
    "Produkty"

    > W dodatku nie zaktualizowały się kwoty, wyświetlane przy numerach
    > kont w liście wyboru do przelewu z konta, a to zawsze działało
    > prawie od razu - dużo szybciej niż stan w online/produkty...

    I tu też działa. Nie robiłeś tych przelewów w nocy?

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2010-02-01 18:29:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > liście wyboru do przelewu z konta, a to zawsze działało prawie od razu -
    > dużo szybciej niż stan w online/produkty...

    U mnie tak jak u przedmówców działa i być może tu jest sedno sprawy, bo
    też klikam w produkty.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-02-02 11:21:57
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-01 16:06, Robert Kois wrote:

> [...]
    > "Produkty"

    > I tu też działa. Nie robiłeś tych przelewów w nocy?

    Wczoraj oprotestowałem to w EB. Dzisiaj działa tak, jak dawniej,
    czyli czasem od razu, czasem po paru minutach lub odświeżeniu (przez
    reload albo powtórne wybranie z menu).

    Wniosek: albo wczoraj miałem pecha, albo jednak było coś na rzeczy i
    sami zauważyli i poprawili ten drobiazg.
    A ponieważ ewidentnie problem z odświeżaniem ma związek ze
    współpracą jakichś komponentów systemu, więc bardzo możliwe, że jest
    to w ogóle kwestia restartu jakiegoś programu (managera kolejek ?) i
    normalnie też mogłoby zawsze być ok, tylko na co dzień nikomu się
    nie chce szturchnąć...

    W każdym razie jak do tej pory zawsze się dziwiłem, że wielu
    narzeka, tak teraz na mnie padło :-)

    witrak()