  • 1. Data: 2008-10-02 15:33:03
    Temat: eurobank [prosba o opinie]
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Witam

    Prosilbym o opinie nt konta osobistego (obsluga online) i kk. Powod jest
    prozaiczny - otwieraja placowke w mojej miescinie (mam nadzieje ze i na
    bankomat wydola) bo chce uciec z pko bp.

    Archiwum przejrzane - poprosze o najswiezsze wiesci ;]

    Dziekuje.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 2. Data: 2008-10-02 16:46:48
    Temat: Re: eurobank [prosba o opinie]
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    ra9om1ak wrote:
    > Prosilbym o opinie nt konta osobistego (obsluga online) i kk. Powod
    > jest prozaiczny - otwieraja placowke w mojej miescinie (mam nadzieje
    > ze i na bankomat wydola) bo chce uciec z pko bp.

    Mam tam konto online, służy za skarbonkę z której jednocześnie spłacam KK w
    innym banku.
    Jestem z niego zadowolony. System transakcyjny bez wodotrysków, ale działa
    dobrze.
    Jeżeli zlecić przelew to się wykona - to wielka odmiana po Polbanku :-).
    Dostęp za pomocą tokena sprzętowego (płatny) albo programowego w telefonie
    GSM.
    Prelewy zdefiniowane mogą być zaufane (bez potrzeby potwierdzenia tokenem)
    albo
    niezaufane (potwierdzane) - jak dla mnie to wystarcza.
    Z wad to brak polecenia zapłaty, o ile jest komuś potrzebne.

  • 3. Data: 2008-10-02 17:13:38
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    On 2 Paź, 17:33, "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> wrote:
> [...]
    > prozaiczny - otwieraja placowke w mojej miescinie (mam nadzieje ze i na
    > bankomat wydola) bo chce uciec z pko bp.

    Interface do konta jest logiczny i przejrzysty.
    Widać blokady i rozliczenia operacji kartowych oraz operacji na
    koncie.
    System działa całkiem szybko.

    Logowanie do systemu przynajmniej u mnie zabezpieczone jest tokenem w
    komórce, tzn. loguje się podając login, hasło i kod z tokena. Podobnie
    zabezpieczone są przelewy.

    Oprocentowanie rachunku bieżącego ROR w chwili obecnej najwyższe w
    Polsce - 6,06%.
    Tutaj masz podgląd i instrukcje do systemu (pdf)

    http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=1&language=PL

    produktów kredytowych nie testowałem
    karta do konta może byc wydana od ręki - niespersonalizowana (bez
    nadrukowanego imienia i nazwiska posiadacza)

    pzdr
    tomek

  • 4. Data: 2008-10-02 17:33:40
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    ra9om1ak pisze:
> [...]
    > bankomat wydola) bo chce uciec z pko bp.
    >
    > Archiwum przejrzane - poprosze o najswiezsze wiesci ;]

    A ja tylko dodam od siebie:

    #sprawdzenie salda w bankomacie jest platne - a we wplatomacie nie jest
    #jak nie ma bankomatu w placowce to wplacasz i wyplacasz za free (do 30
    k wyplata powinna byc bez zglaszania, jak wiecej to trzeba zglosic)
    #jak ich bankomat sie popsuje to zwracaja kase za wyplate z najblizszego
    bankomatu obcego (1 pln za wyplate z obcego bankomatu to tez tanio)
    # mozesz miec tylko jedno konto + ew jedno konto wspolne - dziwna zasada
    - mi to przeszkadza.

  • 5. Data: 2008-10-02 18:11:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Maverick pisze:

    > #jak nie ma bankomatu w placowce to wplacasz i wyplacasz za free

    W TOiP nie ma zadnych adnotacji, poza tym, ze wplaty i wyplaty w
    placowce bezplatne - w przeciwienstwie do ich zwyklego konta, w ktorym
    takie operacje sa wg TOiP platne.
    Na czym opierasz Swoje powyzsze twierdzenie? Wg mnie, jesli ktos pobral
    oplate, to bezprawnie.

  • 6. Data: 2008-10-02 18:14:45
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > takie operacje sa wg TOiP platne.
    > Na czym opierasz Swoje powyzsze twierdzenie? Wg mnie, jesli ktos pobral

    w sumie nie sprawdzalem czy normalnie sa platne :) tylko pisalem z
    doswiadczenia. A wiem ze w pewnym miescie jest tylko placowka bez
    bankomatu i nie ma zadnych oplat. Noralnie wole wplatomat/bankomat niz kase

  • 7. Data: 2008-10-02 18:33:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Maverick pisze:

    > w sumie nie sprawdzalem czy normalnie sa platne :) tylko pisalem z
    > doswiadczenia. A wiem ze w pewnym miescie jest tylko placowka bez
    > bankomatu i nie ma zadnych oplat. Noralnie wole wplatomat/bankomat niz kase

    Ja z karty zrzygnowalem :)

    Jak mialem karte , to ze 2 razy wplacalem w placowce - zadnych oplat
    nie naliczono.
    Sadze, ze i wyplaty (obojetnie czy sie ma, czy zrezygnowalo z karty)
    beda bezplatne - chociaz warto zapewne uprzedzic przed wyplata, ze
    korzysta sie z konta online z bezplatnymi operacjami (latwiej, niz potem
    tluc sie z infoliniami o zwrot oplaty).

  • 8. Data: 2008-10-02 21:28:27
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik ra9om1ak napisał:
> [...]
    > prozaiczny - otwieraja placowke w mojej miescinie (mam nadzieje ze i na
    > bankomat wydola) bo chce uciec z pko bp.
    Bankomat to niekoniecznie - np. w mojej mieścinie jest placówka
    bezbankomatowa :-)

    Przemek

  • 9. Data: 2008-10-03 15:21:02
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > bankomat wydola) bo chce uciec z pko bp.
    >
    > Archiwum przejrzane - poprosze o najswiezsze wiesci ;]

    Dodam jeszcze, że konto jest bezpłatne pod warunkiem, że będziesz mieć
    wpływy miesięcznie minimum 800 złotych albo saldo na rachunku min 10
    koła. Za kartę płacisz 0,95 gr miesięcznie.
    Jeśli chodzi o samą funkcjonalność- generalnie jest bardzo OK!!!
    Wszystkie przelewy online bezpłatne, potwierdzane tokenem (za
    wyjątkiem zaufanych odbiorców).
    Jeśli zaś chodzi o kartę kredytową, to polecam Ci kartę kredytową
    Premium Club- wydanie bezpłatne, grace period do 56 dni, no i jeden z
    lepszych programów lojalnościowych :) Obsługa online karty też
    bezpłatna, ale niestety możesz spodziewać się większych opóźnień niż w
    koncie osobistym.

  • 10. Data: 2008-10-03 15:33:59
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 02 Oct 2008 20:33:43 +0200, krzysztofsf napisał(a):
    > Sadze, ze i wyplaty (obojetnie czy sie ma, czy zrezygnowalo z karty)
    > beda bezplatne (...).

    Z doświadczenia - zarówno wpłaty jak i wypłaty z konta online bezpłatne.
    Chodzi oczywiście o operacje wykonywane w placówce.