  • 1. Data: 2003-10-03 13:33:56
    Temat: eurobank i wplata do mbank
    Od: "Ł@P@" <m...@p...fm>

    Witam,
    Mam krótkie pytanie:
    Czy w EUROBANKU mozna dokonac wplaty na moje konto w mBanku bez prowizji?

  • 2. Data: 2003-10-03 13:35:14
    Temat: Re: eurobank i wplata do mbank
    Od: "a...@o...pl" <a...@o...pl>

    ?@P@ wrote:
    > Witam,
    > Mam krótkie pytanie:
    > Czy w EUROBANKU mozna dokonac wplaty na moje konto w mBanku bez prowizji?

    http://www.eurobank.pl/download/eurobank-tabelaoplat
    .pdf
    wynika ze nie, koszt 2,95 zl o ile im juz wszystko dziala?!
    pozdr
    ewa

  • 3. Data: 2003-10-03 13:38:13
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Ł@P@" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam krótkie pytanie:
    > Czy w EUROBANKU mozna dokonac wplaty na moje konto w mBanku bez prowizji?

    Jasne, jeszcze doplaca Ci, za to, ze zechciales skorzystac z ich banku.

    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu
    m...@N...pl
    gg: 3757222

  • 4. Data: 2003-10-03 13:38:38
    Od: "a...@o...pl" <a...@o...pl>

    a...@o...pl wrote:

> [...]
    .pdf
    > wynika ze nie, koszt 2,95 zl o ile im juz wszystko dziala?!

    ups, przelew by tyle kosztowal, wplata chyba 10 zlociszy o ile dobrze
    pamietam

  • 5. Data: 2003-10-03 14:11:21
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    Oczywiście, że mozna zrobić przelew z Eurobanku do mBanku bez prowizji.

    Ale przelew musi zostać wysłany bezpośrednio po LIKWIDACJI LOKATY. A w Eurobanku
    mozna założyć lokatę z min. 200 PLN na min. 7 dni. Lokata ta jest oprocentowana
    obecnie na 3.95%.

    Ale opłaty za kartę (95 gr/mies.) nie można jednak uniknąć ...

  • 6. Data: 2003-10-03 15:15:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ł@P@" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czy w EUROBANKU mozna dokonac wplaty na moje konto w mBanku bez prowizji?

    Skąd taki pomysł? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-10-03 15:40:41
    Od: "Ł@P@" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał
    > Skąd taki pomysł? :-)

    gdzies o tym slyszalem... widocznie cos mi sie pomylilo :)
    szkoda ze mbank nie ma placowki gdzie mozna wplacic troche $$$ na konto

  • 8. Data: 2003-10-04 10:59:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ł@P@ wrote:
    > szkoda ze mbank nie ma placowki gdzie mozna wplacic troche $$$ na
    > konto

    Pewnie pomylilo ci sie z mKioskami - do konca roku ma byc ok. 8, a docelowo
    100 (podzielmy przez 2 ;)

  • 9. Data: 2003-10-04 15:02:40
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    >Skąd taki pomysł? :-)

    Euro Bank ma stanowiska w centrach handlowych, mBank tez i ma w takim
    stanowisku bankomat depozytowy umozliwajacyh bezplatna wplate.
    No i jedne i drugie stanowiska w czerwnonym kolorze.
    Moze dlatego mu się skojarzylo :).

    BTW, czy jest już wiecej niż jeden mkiosk (w Łodzi) z działającym
    bankomatem depozytowym ?

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 10. Data: 2003-10-04 15:11:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@w...pl> napisał:

    hello,

    > BTW, czy jest już wiecej niż jeden mkiosk (w Łodzi) z działającym
    > bankomatem depozytowym ?

    W Poznaniu brak.