  • 1. Data: 2002-09-02 17:54:52
    Temat: ekhem - mam konto w CITI
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    :) Zakladane w BUWie.
    Dodalem do tego subkonto w EURO. Karte Maestro tez mam - tyle, ze w
    Niemczech tez nie bedzie dzialac - brak EC.

    Zaraz bede sie po raz pierwszy logowal hi hi hi.

    P.S. KB24 jest calkiem OK!

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-02 18:30:44
    Temat: Re: ekhem - mam konto w CITI
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > :) Zakladane w BUWie.
    > Dodalem do tego subkonto w EURO. Karte Maestro tez mam - tyle, ze w
    > Niemczech tez nie bedzie dzialac - brak EC.

    Gratuluje ;). Wiesz o tym, ze transakcje bezgotowkowe karta Maestro podpieta
    do konta w Euro i tak beda obciazac rachunek w PLN...

    Maciej

  • 3. Data: 2002-09-02 18:35:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gratuluje ;). Wiesz o tym, ze transakcje bezgotowkowe karta Maestro
    podpieta
    > do konta w Euro i tak beda obciazac rachunek w PLN...

    No nie gadaj?!? Ja tu sie popisywalem wiedza facetowi a tu taka kiszka :)))

    Najlepsza zabawe mialem przy podawania innych rachunkow oraz kart :) Facet
    wymiekl :)

  • 4. Data: 2002-09-02 18:52:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > No nie gadaj?!? Ja tu sie popisywalem wiedza facetowi a tu taka kiszka
    :)))

    Hehe... Tak to jest jak sie nie pyta na pbb ;).

    > Najlepsza zabawe mialem przy podawania innych rachunkow oraz kart :) Facet
    > wymiekl :)

    Ja zmierzam do ograniczenia liczby rachunkow i kart. Po ostatnich
    udoskonaleniach PolCardu zapadla juz decyzja o rozstaniu sie z LGPetro
    [problem MC], choc sam bank darze duza sympatia. Teraz rozgladam sie za nowa
    karta. Poniewaz Multi sie troche ociaga zaczalem powaznie sie zastanawiac
    nad CitiVISA [teraz chyba jest jakas promocja] ;).

    Maciej

  • 5. Data: 2002-09-02 19:17:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Teraz rozgladam sie za nowa
    > karta. Poniewaz Multi sie troche ociaga zaczalem powaznie sie zastanawiac
    > nad CitiVISA [teraz chyba jest jakas promocja] ;).

    Tfu tfu tfu. Ja tak zalozylem tylko w ramach badan "zawodowych", a Ty.... :)

    P.S. Obok rozmawial sobie klient, posiadacz srebrnej KK zadluzony na niej na
    cos kolo 6,5 tysiecy. Oj mialem polewke- teraz juz wiem jak banki zarabiaja
    na tych kartach :)

    Przyszli z wyciagiem z sierpnia (2 wrzesnia) i sie dziwili jak to nie moga
    zablokowac w diably tej karty - przeciez nic prez ten czas nie kupowali. I
    nie mogli zrozumiec jak moze im przybywac zlotoweczek do splaty - przeciez
    nic nie kupowali... (z bankomatu tez wyplacali ;)

  • 6. Data: 2002-09-02 19:31:53
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > Teraz rozgladam sie za nowa
    >
    > Tfu tfu tfu. Ja tak zalozylem tylko w ramach badan "zawodowych", a Ty....
    :)

    Moze wreszcie ludzie przeprosza sie z Citkiem ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-09-02 19:35:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Tfu tfu tfu. Ja tak zalozylem tylko w ramach badan "zawodowych", a Ty....
    :)

    A ja chce miec dobrze dzialajaca karte :). Jak widzisz z utesknieniem czekam
    na karte w Multi, dlatego bo Multi lubie :). I jak wiesz, ciagle sie
    dopytuje o to kiedy bedzie ;). Zobaczymy czy starczy mi cierpliwosci ;). Jak
    nie to siegne po inny produkt ;).

    Maciej

    PS. Drogi MultiBanku dajcie juz temu Mackowi swoja karte, bo bedzie Was
    meczyl tak jak AMRA Fortisa ;).

  • 8. Data: 2002-09-02 19:58:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PS. Drogi MultiBanku dajcie juz temu Mackowi swoja karte, bo bedzie Was
    > meczyl tak jak AMRA Fortisa ;).

    No a popatrz - od ho ho ho - nawijam tutaj o tej karcie - doszlo do tego, ze
    opisali perypetie "klienta" w WP i Rzepie - i dupa :) Nie dali....

    Co za bank ;)

  • 9. Data: 2002-09-02 20:06:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Wiesz o tym, ze transakcje bezgotowkowe karta Maestro podpieta
    > do konta w Euro i tak beda obciazac rachunek w PLN...

    To tylko czesc prawdy !!! Powyzsze dotyczy TYLKO transakcji bezgotowkowych.
    Transakcje gotowkowe obciazaja konto w euro !!! Prowizja za wyplate z
    bankomatu tez jest pobierana z konta euro. Testowalem teraz na wakacjach -
    dziala bez zarzutu. No moze prawie :) - bo tak sie rozpedzili, ze oplate za
    karte (2zl) pobrali z konta euro :-)), ale pozniej skorygowali.
    BTW MC citka IMO jest rozliczana (moze przez pomylke :-)) ) w euro - sadzac
    po korzystnych kursach. Sprawdze jeszcze pare transakcji i dam znac.

    pzd
    witek

  • 10. Data: 2002-09-02 20:09:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Po ostatnich
    > udoskonaleniach PolCardu zapadla juz decyzja o rozstaniu sie z LGPetro
    > [problem MC],

    A ja od pewnego czasu zauwazylem cos wrecz przeciwnego w POSach Pekao, w
    miejscach (shell, hit) gdzie zawsze byla autoryzacja nawet na male kwoty
    (60-80zl) teraz idzie bez autoryzacji. Moze zmienili fl ?

    pzd