  • Data: 2002-04-04 11:51:43
    Temat: Re: ePKO - zalety i wady?
    Od: "matjaw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW co to jest e-konto w Bydgoszczy?

    ok teraz zalapalem o co chodzilo --> w poscie wyzej zasugerowalem sie ze
    superkonto to ePKO a e-konto to konto w jakims innym banku (pewnie, ze tak
    nazywa sie rachunek w mbanku - tylko ta bydgoszcz mi nie pasowala).

    odpowieadajac na zarzut - dziwne u mnie przelewy mniedzy superkontem a ePKO
    chodza sesjami elixiru.
    ale jak chcesz miec w ePKO pieniadze od razu, to zamiast robic przelew -
    wyplac pieniadze i wplac na konto ePKO. to dziala online

    pzdr

    matjaw