  • 1. Data: 2005-06-16 07:02:15
    Temat: eMAX plus - data przelewu
    Od: jacost <j...@...pl>

    Witam,

    W regulaminie mBanku jest napisane, że przelewy z rachunku eMAX plus
    mogą być dokonywane wyłącznie z datą bieżącą. Jednak formularz przelewu
    zawiera edytowalne pole data. Czy jeśli wpiszę w to pole datę przyszłą,
    to dostanę jakiś błąd?

    Pozdrawiam

    J.

  • 2. Data: 2005-06-16 07:35:12
    Temat: Re: eMAX plus - data przelewu
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "jacost" <j...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogą być dokonywane wyłącznie z datą bieżącą. Jednak formularz przelewu
    > zawiera edytowalne pole data. Czy jeśli wpiszę w to pole datę przyszłą,

    Tak.
    BTW - szybciej bys sie przekonal wpisujac niz piszac do grupy dysk...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-06-16 21:18:49
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2005 09:35:12 +0200, Slawek Kos napisał(a):

    > BTW - szybciej bys sie przekonal wpisujac niz piszac do grupy dysk...;-)

    chyba nie bardzo. Na te odpowiedz czekal 30 minut. Na przelew czekalby
    kilkanascie godzin

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-06-16 21:23:46
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > chyba nie bardzo. Na te odpowiedz czekal 30 minut. Na przelew czekalby
    > kilkanascie godzin

    Że co ? Przecież przy próbie wykonania przelewu z eMAX+ z data przyszła
    system od razu krzyczy że się nie da.

  • 5. Data: 2005-06-16 22:02:49
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2005 23:23:46 +0200, Marcin_P. napisał(a):

    > Że co ? Przecież przy próbie wykonania przelewu z eMAX+ z data przyszła
    > system od razu krzyczy że się nie da.

    nie wiem. nie sprawdzalem. ale odnosilem sie do tego BTW (po to je
    zacytowalem i pod nim odpowiedzialem) zakladajac, ze to co powyzej jest
    prawda.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2005-06-17 09:15:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > chyba nie bardzo. Na te odpowiedz czekal 30 minut. Na przelew czekalby
    > kilkanascie godzin

    ... a na probe zdefiniowania przelewu z data przyszla i negatywna odpowiedz
    systemu poczekalby 2 sekundy
    Na przelew nie ma co czekac bo go nie bedzie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-06-17 10:45:06
    Od: jacost <j...@...pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > ... a na probe zdefiniowania przelewu z data przyszla i negatywna odpowiedz
    > systemu poczekalby 2 sekundy
    > Na przelew nie ma co czekac bo go nie bedzie.

    No dobra, mogłem wypróbować. Lenistwo. Poza tym pomyślałem o tym, że
    jest tak jak jest już po opuszczeniu systemu.

    Pozdrawiam

    J.

  • 8. Data: 2005-06-17 11:32:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > No dobra, mogłem wypróbować. Lenistwo.

    Lenistwo jest motorem postepu...;-)

    > Poza tym pomyślałem o tym, że
    > jest tak jak jest już po opuszczeniu systemu.

    To bylo tylko BTW, nie musisz sie tlumaczyc :-)

    --
    Pozdrowienia
    ---