  • 1. Data: 2002-10-15 10:39:10
    Temat: eMAX->eKONTO->ING
    Od: Jarek <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Niestety nie mogę znaleźć tego w archiwum więc pytam:
    Zlecam przelew zewnętrzny z eKONTA na dany dzień, środki są na eMAXi-e.
    Czy wystarczy, że zlecę przelew eMAX->eKONTO na ten sam dzień, żeby przelew się
    wykonał prawidłowo ?
    Niestety nie jest to jednoznacznie opisane w FAQ, ponieważ przelew zewnętrzny
    wykona się jeżeli o pólnocy są środki, a przelew wewn. wykonuje się właśnie o
    północy, więc jak ?
    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-10-15 10:43:58
    Temat: Re: eMAX->eKONTO->ING
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zewnętrzny
    > wykona się jeżeli o pólnocy są środki, a przelew wewn. wykonuje się
    Wykona się.
    Gdzieś na forum jest opisane, że przelewy wewnętrzne wykonują się przed
    zewnętrznymi.

    KJ

  • 3. Data: 2002-10-15 10:49:50
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aograt$a20$1@news.tpi.pl, Kamil Jońca wrote:
    > Użytkownik "Jarek" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Wykona się.

    Potwierdzam. To na pewno działa. Komplikacje pojawiają się dopiero jak
    chcesz np. eMax -> eKonto -> inny eMax - wtedy ważna jest kolejność
    zdefiniowania.

  • 4. Data: 2002-10-15 11:06:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam. To na pewno działa. Komplikacje pojawiają się dopiero jak
    > chcesz np. eMax -> eKonto -> inny eMax - wtedy ważna jest kolejność
    > zdefiniowania.

    Moze to i dziala, ale nie ma ZADNEGO dokumentu, ktory by takie dzialanie
    gwarantowal.
    Jesli nie zadziala to pretensje mozesz miec tylko do siebie.
    Ja bym radzil eMax->eKonto ustawic o dzien wczesniej.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-10-15 11:22:53
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jesli nie zadziala to pretensje mozesz miec tylko do siebie.
    > Ja bym radzil eMax->eKonto ustawic o dzien wczesniej.

    Witam

    A po co zaraz pretensje ?
    Wejść o 10.00, zobaczyc co poszlo a co nie i poprawic. Ale nie bedzie co
    poprawiac, sprawdzone :))
    Dzien wczesniej tracimy odsetki za jeden dzien, niestety.

    pzdr
    wkg

  • 6. Data: 2002-10-15 11:42:02
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Wykona się.
    > Gdzieś na forum jest opisane, że przelewy wewnętrzne wykonują się przed
    > zewnętrznymi.
    http://cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=25006&t
    =25006&v=t
    "Wszystkie zlecenia stałe/przelewy z datą przyszłą realizowane są za pomocą
    programów (procesów) przez system informatyczny (z pełna analogią mBank,
    Multibank)
    1 W pierwszej kolejności są wykonywane zlecenia stałe/przelewy wewnętrzne z
    datą przyszłą (nie ma znaczenia czy nadawca i beneficjent jest tą sama
    osobą).
    Uruchamiane są 7 razy w tygodniu.
    2 Po zakończeniu tego procesu rozpoczyna się następny proces -
    odpowiedzialny za realizację zleceń stałych/przelewów zewnętrznych z datą
    przyszłą. Uruchamiany jest 5 razy w tygodniu ale tylko w dni robocze zgodnie
    z harmonogramem funkcjonowania Krajowej Izby Rozliczeniowej.
    Na podstawie opracowania wewnętrznego mBanku informację udostepnił
    Wojciech Bolanowski
    "
    Waldek

  • 7. Data: 2002-10-15 11:59:29
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2002 13:22:53 +0200, "wkg" <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > A po co zaraz pretensje ?
    > Wejść o 10.00, zobaczyc co poszlo a co nie i poprawic. Ale nie bedzie co
    > poprawiac, sprawdzone :))
    > Dzien wczesniej tracimy odsetki za jeden dzien, niestety.
    0,9% (różnica) /365 = 0,0025% (w przybliżeniu)
    Czyli od 1000 PLN to będzie jakieś 2,5 gr (nie licząc Belkowego ;-)
    Spora strata :-)))
    Pozdrawiam matematycznie

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 8. Data: 2002-10-15 12:14:40
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:oi0oqukhvdreqoovprpcs69scp3cvof88a@4ax.com, gornik wrote:

    > 0,9% (różnica) /365 = 0,0025% (w przybliżeniu)
    > Czyli od 1000 PLN to będzie jakieś 2,5 gr (nie licząc Belkowego ;-)
    > Spora strata :-)))
    Przy wyższych kwotach będzie większa. Poza tym różnica między eMaxem a
    eKontem niedługo wzrośnie.
    Aczkolwiek sam jestem asekurantem, w tym akurat wypadku nie ma sensu
    wcześniejszy przelew. Zawsze działa tak jak trzeba (oba zlecone na ten sam
    dzień), pod warunkiem, że ten drugi przelew jest zewnętrzny, a nie na
    jeszcze inny rachunek w mBanku, jak napisałem wyżej.

  • 9. Data: 2002-10-15 12:16:36
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    > 0,9% (różnica) /365 = 0,0025% (w przybliżeniu)
    > Czyli od 1000 PLN to będzie jakieś 2,5 gr (nie licząc Belkowego ;-)
    > Spora strata :-)))
    > Pozdrawiam matematycznie

    ziarnko do ziarnka - tak powstają prawdziwe fortuny, u nas powszechniejszy
    jest model : byle szybko i przebicie co najmniej 1000%, ale to kiedys minie
    :-)

    pozdrawiam filozoficznie

    ps. i oczywiście chodzi o zasady oraz optymalizację swoich dochodów i
    kosztów -

  • 10. Data: 2002-10-15 12:23:14
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

    > 0,9% (różnica) /365 = 0,0025% (w przybliżeniu)
    > Czyli od 1000 PLN to będzie jakieś 2,5 gr (nie licząc Belkowego ;-)
    > Spora strata :-)))
    > Pozdrawiam matematycznie

    Ale to zla matematyka :))

    Naprawde mBank nalicza odsetki do dnia poprzedzajacego obciazenie konta. Tak
    wiec pieniadze przelane z emaxa na ekonto nie procentuja na ekoncie przez 1
    dzien.
    Tracisz wiec 6.9 %. Kilkanascie przelewow i masz browar !!

    pzdr
    wkg