  • Data: 2019-04-18 23:22:00
    Temat: Re: eBay a platnosc przez inna osobe
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2019 o 22:33, ń pisze:
    > Wylicytowałem na eBay coś dla osoby niemającej tam konta.
    > Pytanie: czy system eBay łyknie płatność plastikiem (MC) innej osoby?
    > Pytanie dodatkowe, choć z większą liczba komplikacji: czy do Paypala
    > można dodać plastik innej osoby?
    o ile wiem to nie. kiedyś próbowałem przelać na paypala żony kasę, -
    oddali bo się dane wpłacającego z danymi odbiorcy nie zgadzają.
    > Technicznie możliwy też przelew (EUR), lecz wówczas najsłabsza ochrona
    > kupującego w razie jakiegoś zonka.
    > Pytanie pomocnicze: czy karty MC z alikantorka dają jakąś ochronę,
    > ubezpieczenie itp. itd?

    Bardzo przepraszam że nie na temat. Ale czy wiesz ze możesz sobie
    założyć paypala, przelać natychmiastowo dokładnie taką kwotę jak masz
    zapłacić? Masz problem rozwiązany i pewną ochronę. Nie podając nikomu
    numerków z karty.
    ToMasz