  • 1. Data: 2003-09-24 13:27:05
    Temat: eBay Deutschland i Inteligo
    Od: "mawir" <m...@a...net>

    Czy ktoś się orientuje czy na eBay niemieckim (akurat ten mnie
    interesuje) lub innym można posługiwać się karta Visa Inteligo? A jak
    jest z kartą internetowa mBank?
    Mam zamiar zrobić zakupy ale nie chce wyjść na ofermę z Europy
    Wschodniej gdy okaże się, że zrobię zamówienie a bank odmówi realizacji.

    pzdr

    --
    mawir
    -------------

  • 2. Data: 2003-09-24 14:55:11
    Temat: Re: eBay Deutschland i Inteligo
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bks6j1$2nc4$...@f...acn.pl,
    mawir <m...@a...net>:
> [...]
    > Mam zamiar zrobić zakupy ale nie chce wyjść na ofermę z Europy
    > Wschodniej gdy okaże się, że zrobię zamówienie a bank odmówi

    To zalezy, od kogo kupujesz. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jesli od osoby
    prywatnej, to 1. na ogol nie sprzedaja poza Europe (w ich rozumieniu) i 2.
    placic trzeba przelewem.

    --
    Robert