eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankie-karta[problemy] › Re: e-karta[problemy]
  • Data: 2003-03-11 03:06:01
    Temat: Re: e-karta[problemy]
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Ant" <s...@w...pl> writes:

    > Mam e-kartę PKO BP.
    > Próbowałem zakupić filmy DVD w sklepie www.101cd.com i nastąpiłem problem z
    > autoryzacją.
    > Zrobiłem jak sugerowałeś i wysłałem im następujący tekst:
    > If you can't process this transaction through your terminal, please try to
    > get the authorisation code over the phone. Then it will be processed as an
    > Mail Order.

    Nie wiem dlaczego mialoby to dac taki efekt, ale nic to.

    > Contact your merchant support team or authorisation centre."
    > Dziś otrzymałem e-maila z prośbą o przesłanie im faxem.
    > Cytuje:
    > a copy of sometype of identification which includes your address (to match
    > to the
    > delivery address used on your 101cd account) and your payment details.
    > Ideally this would be a statement for the credit/debit card used.
    >
    > Czy naprawdę muszę im to wszytko wysyłać?

    Tak wyglada :-)

    > Znaczy, że moja kart, ciagle nie jest akceptowana przez ten sklep i
    > sugerowamy sposób jest w przypadku tego sklepu nieskuteczny.

    Przeciwnie - wydaje sie, ze wyslanie tego prowadzi w dobrym kierunku.
    Nie wiem jednak, czy jest sens tak sie meczyc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.03.03 19:10 Ant

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1