  • Data: 2006-10-28 17:09:44
    Temat: Re: e-karta paypal i reaktywacja
    Od: "nelreth" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > tak
    > - bo po wpisaniu
    >
    > ja do wznowionej karty dostałem inny CVV2, czy przypadkiem nie próbujesz
    > używać starego?

    Witam
    Wszystko już się wyjaśniło - oczywiście potrzebny jest kod CVV2 który mBank
    przesyła zaraz po karcie - podczas aktualizacji wyrzucało mi błąd ponieważ
    nie miałem żadnej kasy na e-karcie - po załadowaniu 5zł - aktualizacja
    poszła bez problemu.
    Aha do Antoni na odwrotnej stronie e-karty oprócz numeru telefonu do mBanku
    nie ma innych cyferek :)

    Pozdrawiam
    Adam