  • 1. Data: 2005-10-26 16:18:39
    Temat: e-Karta ING
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Czy ktoś z Was posiada może już tę kartę? Dziś udałem się do miejscowego
    oddziału ING, ale oczywiście pani przy stanowisku obsługi nic nie
    wiedziała na temat tej karty. Zadzowniła gdzieś tam, po czym stwierdziła,
    że istotnie coś takiego jest, ale tutaj nie mają takich kart i nie wiedzą
    kiedy będą mieli. No kpina totalna. Chciałem się przede wszystkim zapytać
    czy tę kartą będzie można wykorzystać do płacenia przez PayPal.

    chairon

  • 2. Data: 2005-10-26 16:25:47
    Temat: Re: e-Karta ING
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > kart i nie wiedzą kiedy będą mieli. No kpina totalna. Chciałem się
    > przede wszystkim zapytać czy tę kartą będzie można wykorzystać do

    Karte mam, ale jeszcze nie jest aktywna ;)
    Co do platnosci - wydaje mi sie, ze jak najbardziej bedzie sie nadawala -
    tak jak VE w Itneligo

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-10-26 17:00:00
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Karte mam, ale jeszcze nie jest aktywna ;)

    Czy toto jest wydawane tylko posiadaczom konta z lwem? Tak przynajmniej
    rozumiem opis na www.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2005-10-26 17:07:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:
    > Czy toto jest wydawane tylko posiadaczom konta z lwem? Tak
    > przynajmniej rozumiem opis na www.

    nie - kazdy moze kupic - ale jak nie masz dostepu (np via OKO) do netu - to
    nie bedziesz mial podgladu :)

  • 5. Data: 2005-10-26 17:11:58
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:djoamq$oo$1@news.onet.pl...

    > Karte mam, ale jeszcze nie jest aktywna ;)
    > Co do platnosci - wydaje mi sie, ze jak najbardziej bedzie sie nadawala -
    > tak jak VE w Itneligo

    Albo tak jak Karta z doładowaniem BZWBK.

    Zdrów
    KUB'a

  • 6. Data: 2005-10-26 17:48:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KUB'a <k...@t...pl> wrote:
    > Albo tak jak Karta z doładowaniem BZWBK.

    no nie do konca
    Karta z doladowywaniem jak kupisz za 100 zl - to max transkacja to 100 zl
    A od razu pakowac sie w 500 zlotowa - niekonieczne bym chcial (a co z
    transkacjami powyzej?)
    Rozwiazaniem jest Allekarta

  • 7. Data: 2005-10-27 08:01:41
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał
    > no nie do konca
    > Karta z doladowywaniem jak kupisz za 100 zl - to max transkacja to 100 zl
    > A od razu pakowac sie w 500 zlotowa - niekonieczne bym chcial (a co z
    > transkacjami powyzej?)

    no czy na pewno?. w regulaminie piszą:
    "12. Jednokrotna wysokość transakcji dokonanej przy użyciu Karty nie
    przekroczy wartości

    nominalnej Karty z uwzględnieniem wartości pieniądza elektronicznego
    zgromadzonego na

    Karcie w chwili przeprowadzania transakcji."

    czy to nie znaczy, ze można płacić jednorazowo do wys. salda (z
    uwzględnieniem ograniczenia max transakcji dziennych 2.000 zł)?

    bo jeśli jest jak pisze Amra, to ta karta nie dla mnie...

    Pozdrawiam,

    Fantomas

  • 8. Data: 2005-10-27 08:37:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "fantomas" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > czy to nie znaczy, ze można płacić jednorazowo do wys. salda (z
    > uwzględnieniem ograniczenia max transakcji dziennych 2.000 zł)?

    Jesli oni to pisza po polsku to jest tak jak pisze Amra:
    - nie wiecj niz nominal karty
    oraz
    - nie wiecj niz jest srodkow na karcie
    Wybierasz mniejsza z powyzszych...