  • 1. Data: 2004-04-18 17:41:13
    Temat: e-Integrum - alarmy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Czy jesli ustawie alarm dla salda typu informuj gdy saldo >= 0, to bede
    dostawal informacje o kazdej zmianie salda, czy tylko raz, gdy saldo
    przekroczy 1 zl?

    Bartol

  • 2. Data: 2004-04-18 18:39:37
    Temat: Re: e-Integrum - alarmy
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Czy jesli ustawie alarm dla salda typu informuj gdy saldo >= 0, to bede
    > dostawal informacje o kazdej zmianie salda, czy tylko raz, gdy saldo
    > przekroczy 1 zl?

    Możesz wybrać jedną z dwóch funkcjonalności:
    - alarm jednorazowy,
    - alarm ciągły,
    przy czym "sprawdzanie" alarmów odbywa się trzy razy dziennie. Jeśli
    więc saldo rachunku będzie większe lub równe zero w chwili sprawdzenia,
    to dostaniesz powiadomienie :). W przypadku pierwszym dostaniesz jedno
    powiadomienie (w najbliższej "sesji" sprawdzania alarmów), w pzypadku
    drugim - będziesz otrzymywał powiadomienie trzy razy dziennie (w
    rodzaju: "Alarm salda rachunku uruchomiony: saldo >= 0".

    Chyba nie o to Ci chodziło? :)

    Marek

  • 3. Data: 2004-04-18 19:06:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marek Madej napisał:

> [...]
    > drugim - będziesz otrzymywał powiadomienie trzy razy dziennie (w
    > rodzaju: "Alarm salda rachunku uruchomiony: saldo >= 0".

    Po prostu dramat. Co za debile pisza oprogramowanie dla bankow
    internetowych. To trzeba byc ciezko uposledzonym umyslowo, zeby wdrazac
    jakies kiepawe alarmy, a nie zrobic prostego i przydatnego powiadamiania
    o zmianach salda.

    Tylko Inteligo zrobilo to jak trzeba (no prawie). Musze sie jeszcze
    przyjzec ING. Moze sie z nimi przeprosze, choc zdecydowanie wole
    ryczalt, niz platnosc za kazdego SMSa.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-04-19 16:13:58
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Bartol Partol wrote:

> [...]
    > internetowych. To trzeba byc ciezko uposledzonym umyslowo, zeby wdrazac
    > jakies kiepawe alarmy, a nie zrobic prostego i przydatnego powiadamiania

    Ale dla Integrum jest jakaś nadzieja - właśnie dostałem wiadomość z BGŻ,
    że trwają prace dotyczące rozszerzenia funkcjonalności alarmów i że
    biorą pod uwagę sugestie klientów ;-)

    Jak coś się zmieni na lepsze, to na pewno na grupie o tym napiszę.

    Marek

  • 5. Data: 2004-04-19 17:58:28
    Od: "ethan" <e...@w...costam.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetowych. To trzeba byc ciezko uposledzonym umyslowo, zeby wdrazac
    > jakies kiepawe alarmy, a nie zrobic prostego i przydatnego powiadamiania

    khem khem, bank zamowil taka funkcjonalnosc, bank ja dostal...

    pozdro
    ethan

  • 6. Data: 2004-04-19 21:43:52
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ethan napisał:

    > khem khem, bank zamowil taka funkcjonalnosc, bank ja dostal...

    Rola dostawcy oprogramowania jest wskazanie klientowi, ze bladzi, albo
    ze moze cos jeszcze ciekawego zrobic lub cokolwiek innego. Jesli bank
    zamawia debilne alarmy, to projektant systemu powinien zaproponowac
    zrobienie czegos rozsadnego. Jesli nie proponuje lub nie jest w stanie
    banku przekonac, to jest tak samo glupi jak bank. I tyle, oburzanie sie
    na taka opinie nie ma sensu.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-04-19 21:44:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > biorą pod uwagę sugestie klientów ;-)
    >
    > Jak coś się zmieni na lepsze, to na pewno na grupie o tym napiszę.

    Czekam z niecierpliwoscia.

    Bartol