  • 51. Data: 2004-05-31 14:15:12
    Temat: Re: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Tam w ogóle nie ma informacji o kodowaniu ;-) A musi być?

    Siur. :-)

    > BTW - obejrzałam swoje ustawienia - nadal jest ISO.

    No bo kodujesz poprawnie. Ale w nagłówkach nie masz zdefiniowanego
    kodowania.

    Wejdź do ustawień, ustawienia wysyłąnia do list dyskusyjnych, zaznacz
    pole 'używaj MIME', czy jakoś tak, a niżej pojawi Ci się możliwość
    wyboru - wybierz brak.

    To z pamięci, bo nie używam OE.

  • 52. Data: 2004-05-31 14:16:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Piotrwarez napisał:

    > A jaki procent punktów handlowo usługowych wie o tym/ stosuje to?

    A to już problem właściciela, który - jak widać - nie szanuje swoich
    pieniędzy...

  • 53. Data: 2004-05-31 14:23:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Siur. :-)

    Pewnie jestem niedouczona, ale dotąd słyszałam tylko o poprawnym kodowaniu,
    a nie o chwaleniu się poprawnym kodowaniem ;-)))))) Jednym słowem Wojtek -
    podaj podstawę prawną ;-)))))))

    > Wejdź do ustawień, ustawienia wysyłąnia do list dyskusyjnych, zaznacz
    > pole 'używaj MIME', czy jakoś tak, a niżej pojawi Ci się możliwość
    > wyboru - wybierz brak.

    Ok. - w końcu to nic złego ogłaszać wszem i wobec sposób kodowania ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 54. Data: 2004-05-31 14:54:04
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl> wrote:

    > Jedyny znany mi punkt - stacja benzynowa Petrochemii przy Al. Prymasa
    > 1000-lecia w Warszawie.
    > Poza tym kilka taksówek.

    A który acquirer takie montuje?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 55. Data: 2004-05-31 14:54:37
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "kuba" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bylem kiedys w interesach w Lomzy,zaczela sie zima.Sypalo zamiec itd.
    > Wchodze sobie do pan w biurze,nawijka o pogodzie.A jedna pani do
    > drugiej:no pizdzi jak na dworcu w Kielcach.
    > Ktos kto byl Kielcach i w Lomzy wie o co chodzi.

    No qrde mieszkam w Kielcach i nowosci sie dowiaduje :-)
    Pizdzi ale jak w kieleckim/kieleckiem (jak kto woli zaleznie od wersji)
    No a co z ta Lomza? :-)

    --
    JaKi mocno zainteresowany tematem Lomzy :-)

  • 56. Data: 2004-05-31 14:56:26
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c9ff6a$p64$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Pewnie jestem niedouczona, ale dotąd słyszałam tylko o poprawnym
    > kodowaniu, a nie o chwaleniu się poprawnym kodowaniem ;-)))))) Jednym
    > słowem Wojtek - podaj podstawę prawną ;-)))))))

    Poprawnosc kodowania moze byc srpawdzona tylko z deklaracja standardu, jesli
    nie ma deklaracji, nie ma z czym sprawdzic :)

    --
    Robert

  • 57. Data: 2004-05-31 15:04:30
    Temat: Re: [OT] dziwna rozmowa o kodowaniu ;-)))
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Poprawnosc kodowania moze byc srpawdzona tylko z deklaracja standardu,
    jesli
    > nie ma deklaracji, nie ma z czym sprawdzic :)

    No nie byłabym sobą jakbym się nie zapytała wobec tego jakim cudem Wojtek
    jednak uwierzył w moją słowną deklarację, że trzymam się standardu ;-)))))))

  • 58. Data: 2004-05-31 15:11:59
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c9fhgd$q7$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > No nie byłabym sobą jakbym się nie zapytała wobec tego jakim cudem
    > Wojtek jednak uwierzył w moją słowną deklarację, że trzymam się
    > standardu ;-)))))))

    Nie uwierzył: umiescilas słowną deklaracje standardu w tresci postu. Taką
    deklarację potrafi zinterpretowac Wojtek, jednak wiekszosc czytnikow nie,
    dlatego potrzebna jest deklaracja w naglowku.

    --
    Robert

  • 59. Data: 2004-05-31 15:18:21
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Pewnie jestem niedouczona, ale dot??d s??ysza??am tylko o poprawnym kodowaniu,
    > a nie o chwaleniu si?? poprawnym kodowaniem ;-)))))) Jednym s??owem Wojtek -
    > podaj podstaw?? prawn?? ;-)))))))

    http://www.rfc.net/rfc1521.html#s7.1.1.

    The default character set, which must be assumed in the absence of a
    charset parameter, is US-ASCII.

    > Ok. - w ko??cu to nic z??ego og??asza?? wszem i wobec sposób kodowania ;-)))

    Dalej nie ma charsetu w nagłówkach.

  • 60. Data: 2004-05-31 15:23:39
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > No nie byłabym sobą jakbym się nie zapytała wobec tego jakim cudem Wojtek
    > jednak uwierzył w moją słowną deklarację, że trzymam się standardu ;-)))))))

    O, w tym poście masz już dobrze: