  • 1. Data: 2004-07-05 19:17:10
    Temat: dylemat
    Od: "klimecki" <d...@g...pl>

    ok rok temu przestalem byc studentem, pozostalo mi z tego okresu konto - ror
    w pko BP SA, a od jakis 3 miesiecy uzywam mBanku (net w domu, wiec obsluga w
    porownaniu do pko to bajka). Poki co nie chwalilem sie w pko o skonczeniu
    edukacji i oplaty mam studenckie :), jednak umowa konczy sie w lipcu [tak,
    aktualny:)]. I mam taki maly dylemat : czy zostawic to konto czy nie. Juz
    tlumacze: oprocentowanie marne, obsluga pod psem (na osiedlu panuje plotka,
    czasem zreszta sluszna, ze jesli w oddzialem pko, w ktorym mam konto jest
    kolejka 5 osob to stoje 5 godzin), oplaty miesieczne pare zlotych (3 albo 5
    nie jestem pewien)., niekoniecznie dochodzace do mnie wyciagi z rachunku, i
    pare innych kwiatow (np modyfikacja limitu dziennego z bankomatu 10pln,
    wciskanie na sile jakis ofert ubezpieczen lokat przy okienku) -slowe az sie
    chce uciekac. Ale jest jeden plus. Bankomaty. Mieszkam w lodzi i tych
    niebieskich pudel jest sporo (pomijam slynny osiedlowy ktory najczesciej
    mowi 'sory'), poza tym w wakacje troche mi sie zdazylo jezdzic po polsce i
    naszych pludniowych sasiadach i jakos nie bylo problemu ze znalezieniem
    czegos co na pko sie nie wypnie.
    Z drugiej strony mBank mi sie podoba (wspomniana juz obsluga z domu, w miare
    normalny procent, latwosc przelewow (50gr do obcego banku a nie 3pln jak w
    pko), ale jednak taki cudowny nie jest. Przykladowo: dzis probowalem
    skorzystac z jedynego w miescie bankomatu depozytowego, przejchalem pol
    miasta i znalazlem kartke ze nieczynne, obsluga of coz profi, na pytanie
    kiedy bedzie czynny: "moze jutro" (super, tylko ze taka odpowiedz to
    akceptuje w punkcie dorabiania kluczy a nie w banku). No i
    wada/zaleta -internetowosc. Bierze mnie przyslowiowa cholera (sory), jak
    sobie pomysle ze ide do jakiejs kafei (np gdy jestem sobie w zakopanem w
    wakacje), by dokonac przelewu z maxa na e by miec cos na karcie, a tam nie
    dosc ze jakies trojany ktore wysylaja moje logi gdzies w siec, to jeszcze
    ten cudowny interface, ktory pokazuje wszystkim wokolo ile wlasciwie mam na
    tym koncie (wiem wiem, brzmi to jak teoria spisku, ale to sa rzeczy ktore
    mnie irytuja i troche sie tego boje). Owszem moglbym bezbolesnie skorzystac
    z punktow dostepowych multi banku itp i bankomatu, ale tu jest problem ze
    wcale ich tak za duzo nie ma. Czesciej napotykam na pko i inne ktore czyhaja
    na mozliwosc porowizji przy obsludze karty z mbanku. Co zatem radzicie?
    zostawic czy dac sobie spokoj, przeniesc aktywa do mB, o pko zapomniec, a
    moze zalozyc w tym drugim BRE czyli multi (chyba tak to sie nazywa) i jeden
    traktowac jako podstawowy magazyn z wieksza iloscia gotowki a na drugi
    przelewac (w obrebie BRE to chyba nawet gratis) na okazje zakupow i nie
    stresowac sie koniecznoscia skorzystania z netu w dziwnych miejscach, bo
    bedzie tam (na koncie 'zakupowym') nie kuszaca kwota? Jesli tak no to
    jeszcze pozostaje kwestia bankomatow. Przynajmniej w najblizszym otoczeniu
    (a scisle tam gdzie sie codzien poruszam) pko kluje w oczy, a mB i ten drugi
    obcy bezprowizyjny (nie euronet) mam spisane i zwykle musze dralowac. Moze
    tez istnieja jakies inne zalety pko dla ktorych warto je zostawic. A moze
    jakis inny bank [taki z tania obsluga miesieczna konta, wiec np odwiedzony
    niedawno deutsche bank odpada:)]? Bede wdzieczny za jakies praktyczne porady
    i sugestie.
    Pozdrawiam Grupowiczow
    kp

  • 2. Data: 2004-07-05 19:41:41
    Temat: Re: dylemat
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    klimecki <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    > moze zalozyc w tym drugim BRE czyli multi (chyba tak to sie nazywa) i jeden

    Załóż sobie Inteligo.

    Bezpłatne wypłaty z niebieskich pudeł PKO BP, natychmiastowe SMSy po
    każdej transakcji, oraz bezprzecznie najbardziej fukncjonalny a
    jednocześnie przyjemny i lekki w obsłudze interface www, w żadnym
    banku nie ma tylu opcji naraz - dowolna ilość subkont i kart, zmiana
    PIN do kart przez WWW, anulowanie przelewu możliwe aż do godziny jego
    wysłania do KIR, jedyny bank gdzie można mieć nielimitowane wypłaty
    gotówkowe z karty, itd długo by wymieniać.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-07-05 19:49:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > wysłania do KIR, jedyny bank gdzie można mieć nielimitowane wypłaty
    > gotówkowe z karty, itd długo by wymieniać.

    Już to gdzieś czytałem kilka minut temu ;))) CtrC+CtrV???

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 4. Data: 2004-07-05 20:18:58
    Od: "klimecki" <d...@g...pl>

    a jakie oplaty miesieczne w inteligo? tzn za prowadzenie konta, karte?i co
    najwazniejsze w mB przelewy sa za 50gr (do obcego, do mB gratis) - a czasem
    sporo tego tzn kablowka, czynsz itp itd allegro, jak z tym w inteligo? i czy
    nie ma jakis ukrytych oplat ? -sory ze takie sledztwo ale przez ostatnie
    6lat mialem pko i czasem troche zgrzytalem zebami, chociaz najwieksza krecha
    to ta obsluga (polecam oddzial w lodzi na olechowie - cos jakby ludziki z
    procesorami skreconymi na minimum, i te gadki w stylu: 'panie, internet
    jasne tylko jak ja to wysle i skad?'), a skoro to jest konto internetowe to
    chyba obsluga by odpadla
    bede wdzieczny za podanie oplat
    pozdrawiam
    kp

  • 5. Data: 2004-07-05 20:32:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-05 21:41, Użytkownik Miernik napisał:
    > oraz bezprzecznie najbardziej fukncjonalny a
    > jednocześnie przyjemny i lekki w obsłudze interface www

    Skąd to info?

    > w żadnym banku nie ma tylu opcji naraz

    Jakich? Nie żebym się czepiał ;)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2004-07-05 20:34:32
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > jasne tylko jak ja to wysle i skad?'), a skoro to jest konto internetowe to

    www.inteligo.pl

    skoro umiesz pisac to czytac pewnie tez?

    kursor

  • 7. Data: 2004-07-05 21:27:51
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "klimecki" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przykladowo: dzis probowalem
    > skorzystac z jedynego w miescie bankomatu depozytowego, przejchalem pol
    > miasta i znalazlem kartke ze nieczynne
    Do tego to się musisz przyzwyczaić. Na dziesięć prób 2 razy był czynny.
    Kiedyś nawet apelowałem, żeby na www napisali "uwaga promocja, wpłatomat
    działa w godzinach 16-16.15 w miesiącach przystych ,roku przestępnego" i
    było by prościej. Ja jeżdżę z Widzewa i mam dosyć, a jak zamierzasz jeździć
    z Olechowa, to daj sobie spokój,bo ten wpłatomat działa zazwyczaj tak jak
    mBank 10 każdego miesiąca ;)

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 8. Data: 2004-07-05 21:48:39
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:

    > Ju?? to gdzie?? czyta??em kilka minut temu ;))) CtrC+CtrV???

    Nie, <Ctrl>A [ <Enter> <Enter> <Ctrl>A ]
    Troche więcej klawiszy, ale za to bez dotykania myszki.
    Nie mam myszki nawet. :)
    GNU Screen. http://www.gnu.org/software/screen/

  • 9. Data: 2004-07-05 21:55:09
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    klimecki <d...@g...pl> wrote:
    > a jakie oplaty miesieczne w inteligo? tzn za prowadzenie konta,

    Jak saldo powyżej 100 PLN to bezpłatnie.

    > karte?

    0.99 PLN miesięcznie

    > i co
    > najwazniejsze w mB przelewy sa za 50gr (do obcego, do mB gratis) - a czasem
    > sporo tego tzn kablowka, czynsz itp itd allegro, jak z tym w inteligo?

    0.99 PLN sztuka

    > i czy nie ma jakis ukrytych oplat ?

    Nie ma, wszystkie opłaty są tu:
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

  • 10. Data: 2004-07-05 22:34:55
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 5 Jul 2004 23:27:51 +0200, "Andriej Uljanow"
    <a...@p...fm> wrote:

    >było by prościej. Ja jeżdżę z Widzewa i mam dosyć, a jak zamierzasz jeździć
    >z Olechowa, to daj sobie spokój,bo ten wpłatomat działa zazwyczaj tak jak
    >mBank 10 każdego miesiąca ;)

    powiem szczerze: z Ciebie to prawdziwy podróżnik :-)
    Załóż rachunek w Lukasie, to sobie koło ronda wpłacisz bez wypraw. Z
    moich doświadczeń ten oddział jest mniej oblegany niż te na
    Piotrkowskiej.

    --
    Jarek Andrzejewski