  • 1. Data: 2005-07-19 11:45:06
    Temat: druczek czy dowód?
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    Zakładam konto na Inteligo. W mojej miejscowości jest oddział PKOBP wiec idę
    do tego marmurowego stwora i mówię że chce dokonać wpłaty na konto Inteligo...
    A tam domnie tu ma pan druczek.. No dobra druczek druczkiem ale wpłaty przy
    oknienku nie mozna zrobić? Pomijając wypisywanie druczka? Przeciez bankowe
    dowody wpałty mi moga wydac i już! swoja droga może jak sie zakladalo konto w
    internecie to "mój" oddział jest nie mój???

  • 2. Data: 2005-07-19 11:52:19
    Temat: Re: druczek czy dowód?
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    seba kocik wrote:
> [...]
    > dowody wpałty mi moga wydac i już! swoja droga może jak sie zakladalo konto w
    > internecie to "mój" oddział jest nie mój???

    Trzeba było to wszystko powiedzieć w okienku (że to ten sam bank), a jeśli
    to nie pomoże, olej ich. Wpłać na druczku a na drugi raz przelewaj sobie
    wynagrodzenie to nie będziesz musiał wpłacać gotówki.

  • 3. Data: 2005-07-19 16:57:32
    Od: nod <n...@U...op.pl>

    Ja mam wydrukowaną karteczkę z imieniem i nazwiskiem oraz adresem i
    oczywiście z nr rachunku. Daję taką karteczkę mówiąc, że chciałem
    dokonać wpłaty na ten rachunek. Pani się pyta ile i czy to moje konto,
    liczy pieniążki, drukuje potwierdzenie wpłaty, które ja podpisuje,
    pieczątka i tyle.

    pozdr
    nod

  • 4. Data: 2005-07-19 18:03:31
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    nod <n...@U...op.pl> napisał(a):

> [...]
    > dokonać wpłaty na ten rachunek. Pani się pyta ile i czy to moje konto,
    > liczy pieniążki, drukuje potwierdzenie wpłaty, które ja podpisuje,

    dokladnie tak robie tylko okazalo sie ze sa oddzialy i "oddzialy" tego samego
    banku.... czyli ktoś na kawę sie spieszył???

  • 5. Data: 2005-07-19 20:35:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    seba kocik napisał(a):
> [...]
    > dowody wpałty mi moga wydac i już! swoja droga może jak sie zakladalo konto w
    > internecie to "mój" oddział jest nie mój???

    To jest tak:

    Sam dowód nie wystarczy, PKO BP nie ma bazy danych inteligo, inteligo to
    dla nich prawie "obcy bank", tyle, że nie naliczają prowizji.

    W oddziale możesz albo wypełnić druk wpłaty gotówkowej, albo też podać
    obsłudze dane odbiorcy (conajmniej nr rachunku i nazwę odbiorcy) i swoje
    w dyspozycji ustnej (czyli najczęściej na karteczce :-)

    W agencji PKO BP zawsze musisz wypełnić druk wpłaty gotówkowej.

    Po pierwszej wpłacie podane wcześniej dane są "zapamiętywane" w danym
    oddziale i tylko w nim, co jednak nie znaczy, że każdorazowo nie musisz
    podać numeru konta.

    Wpłata na sam dowód generalnie na razie nie istnieje.

    PS druczek możesz wydrukować wypełniony z serwisu internetowego inteligo
    - jeżeli nie masz drukarki kolorowej - nie martw się, PKO BP pobiera 50%
    większą opłatę za wpłatę na formularzu niestandardowym. Niektóre
    kasjerki jednak nie potrafią dokonać prostego wyliczenia: 0 PLN + 50% *
    0 PLN. :-)

  • 6. Data: 2005-07-19 20:41:01
    Od: "ralph" <r...@n...pl>

    Z tego co mi wiadomo to PKO i inteligo to są dwa różne banki tzn. mają dwa
    różne numery rozliczeniowe, także wpłacasz w pko ale do innego banku, a tak
    na marginesie to bank inteligo i pko inteligo to dwie rozne sprawy. takze
    mysle ze z tego wynikaja twoje problemy.

    pozdrawiam
    rafał

  • 7. Data: 2005-07-20 11:24:10
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    ralph <r...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > na marginesie to bank inteligo i pko inteligo to dwie rozne sprawy. takze
    > mysle ze z tego wynikaja twoje problemy.

    nie.
    rozumiem ze PKO INTELIGO - jest dla kogos kto ma konto w pko i chce miec je
    tez w Internecie to mu oferuja PKO inteligo

    a Inteligo to bankowosc internetowa - nowe konto i nie powiazane z kontami
    prowadzonymi w PKO

    a dzis blem w odziale i o dziwo jak mi grzecznie wyjasniono - wplaty na swoje
    konto INTELIGO mozna dokonac po okazaniu dowodu osobistego i podaniu numerka
    konta - podpisalem papierek i gotowe

  • 8. Data: 2005-07-21 09:22:26
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    > a dzis blem w odziale i o dziwo jak mi grzecznie wyjasniono - wplaty na swoje
    > konto INTELIGO mozna dokonac po okazaniu dowodu osobistego i podaniu numerka
    > konta - podpisalem papierek i gotowe

    Ja wpłacałem w banku PKO BP podając tylko numer i nazwę konta inteligo.
    Dowód osobisty potrzebny jest do wypłat.