  • Data: 2019-05-10 12:14:14
    Temat: Re: dowód osobisty w aplikacji
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 maja 2019 20:50:25 UTC+2 użytkownik mk napisał:

    > DR jest.

    Zainstalowałem sobie mObywatel
    I jest tam mój dowód osobisty oraz dwa samochody i ich dane(dowód rejestracyjny,
    karta pojazdu itp)
    Są tam dwa auta:
    -Peugeot które mam i używam
    -Audi które sprzedałem jakieś 12 lat temu i raczej zgłosiłem sprzedaż do wydziału
    komunikacji

    Co najdziwniejsze to że w usłudze:
    https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojaz
    widzę 3 auta
    -Peugeota którego używam
    -Renault które kupiłem jesienią ub roku ale do dzisiaj nie przerejestrowałem na
    siebie
    -FSO1500 którego nie ma już od daaaawna ale faktycznie mogłem nie zgłosić sprzedaży

    Z powyższego wynika że mObywatel korzysta z innych baz jak "Mój Pojazd" na
    obywatel.gov