  • 1. Data: 2005-06-05 12:34:08
    Temat: dobre konto
    Od: Sławek <n...@w...pl>

    Witam

    Mam nadzieje, że nie NTG :) Szukam dobrego konta prywatnego. Ideał by
    był gdyby to było takie konto jak ekonto mBanku. Wszędzie się tak
    reklamują, że dbają o klienta a wszystko to g**** prawda. Taki BPH
    kłamie że prowadzi bezpłatnie, reszta bierze za prowadzenie konta itd.
    Wiem, wiem, to śmiesznie małe pieniądze ale chodzi o fakt. Ja wychodze z
    założenia, że bank już z samego tytułu że powierzam im moje pieniądze i
    powiększam (nie wiem jak to się fachowo nazywa) że tak powiem ich skale
    obracanych środków, więc taki bank już powinien się cieszyć że ich
    wybrałem a nie jeszcze mnie walić nawet na śmieszne 10 zeta miesięcznie.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2005-06-05 12:47:25
    Temat: Re: dobre konto
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Sławek wrote:
> [...]
    > obracanych środków, więc taki bank już powinien się cieszyć że ich
    > wybrałem a nie jeszcze mnie walić nawet na śmieszne 10 zeta miesięcznie.

    i tu się mylisz.
    Bank ma w d... klientow, a liczy sie kasa jaką można na tym zarobić.
    Jak klienci zaczynają uciekać do konkurencji to zmniejsza się kasa,
    którą się zarabia czyli trzeba czymś klientów znowu przyciągnąć.
    Więc wyobrażenia o tym, że bank się powinien cieszyć, że chcesz u nich
    trzymać 50 zł odłoż gdzieś daleko, bo po co się stresować.
    Lepiej nastaw się na myślenie, gdzie zapłacę najmniej za obsługę, którą
    potrzebuję i ten bank wybierz.

  • 3. Data: 2005-06-05 12:48:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sławek wrote:
> [...]
    > tak powiem ich skale obracanych środków, więc taki bank już powinien
    > się cieszyć że ich wybrałem a nie jeszcze mnie walić nawet na

    No to moze czas na zweryfikowanie tego zalozenia?
    Przeciez obsluga kazdego klienta kosztuje. Znaczy ty chcesz na sepa
    korzystac? Sam nie masz wystarczajacych srodkow, zeby bank zwolnil Cie z
    oplat za prowadzenie, wiec chcesz, zeby to ktos inny zrobil?
    Jako, ze bank to prywatny biznes - chodzi ci, zeby inni klienci zafundowali
    ci darmowa obsluge?
    Sorry - ale socjalizm juz byl i sie nie sprawdzil.
    Skoro nie pasuje ci oferta mBank, a na inna nie masz kasy, to po prostu nie
    korzystaj z uslug bankow ;)
    Nikt do tego nie zmusza.
    Jesli pracodawca - to masz kilka produktow bezplatnych. Jakosc czy zakres
    uslug moze nie poraza, no ale - sa bezplatne, wiec czego sie spodziewac.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-05 15:22:36
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Sun, 05 Jun 2005 14:34:08 +0200, Sławek napisał(a):

> [...]
    > obracanych środków, więc taki bank już powinien się cieszyć że ich
    > wybrałem a nie jeszcze mnie walić nawet na śmieszne 10 zeta miesięcznie.

    Nie napisałeś co Ci nie pasuje w mBanku.

    pozdrawiam,
    Adam

  • 5. Data: 2005-06-05 21:01:45
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 05 Jun 2005 14:34:08 +0200, Sławek <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    >obracanych środków, więc taki bank już powinien się cieszyć że ich
    >wybrałem a nie jeszcze mnie walić nawet na śmieszne 10 zeta miesięcznie.

    Dzieki temu: http://konkurs.wot.pl mozesz przez pol roku korzystac z konta
    e-direct za darmo, a pozniej ewentualnie plus konto bezplatnie na telefon.

  • 6. Data: 2005-06-06 08:13:19
    Od: "Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d7uscl$o4c$1@news.onet.pl...
    > Sławek wrote:
    > fakt. Ja
    >
    > No to moze czas na zweryfikowanie tego zalozenia?
    > Przeciez obsluga kazdego klienta kosztuje.

    Idea prowadzenia banku polega na zarabaniu poprzez pożyczanie pieniędzy
    które ludzie w nim lokują.
    Różnicza między odsetkami z kredytów i lokat powinna być podstawowym żródłmm
    dochodów każdego banku.
    Dlatego absurdem jest płacenie bankowi za to że tylko trzyma nasze
    pieniądze - natomiast całkiem logiczne jest płacenie za inne usługi
    dodatkowe. Niestety - jak widać z twojego posta jakoś mało ludzi to
    dostrzega.

    A.

  • 7. Data: 2005-06-06 08:31:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    konkurs napisał(a):

    > Dzieki temu: http://konkurs.wot.pl mozesz przez pol roku korzystac z
    > konta e-direct za darmo, a pozniej ewentualnie plus konto bezplatnie na
    > telefon.

    Skończ spamować.

  • 8. Data: 2005-06-06 11:25:19
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 6 Jun 2005, Wojciech Nawara wrote:

    > Skończ spamować.

    Wojtek, przestan widziec spam, tam gdzie go nie ma. Odpowiedzialem
    rzeczowo czlowiekowi na jego pytanie.
    Napisal "Szukam dobrego konta prywatnego. Ideał by był gdyby to było takie
    konto jak ekonto mBanku." Z dalszej tresci jego posta wynikalo, ze chodzi
    mu o konto za darmo, wiec mu odpowiedzialem jak takie konto o jakie prosi
    moze miec za darmo. Odpowiedz na temat nie jest spamem.
    Nigdy spamow nie wysylalem i nie zamierzam wysylac.
    W sprawie tej promocji jesli zajdzie taka potrzeba (ktos sie bedzie pytal
    o konto za darmo lub tanie) bede na newsy pisal zawsze z tego samego
    konta, wiec jesli to komus przeszkadza to prosze sobie ustawic filtr lub
    kasowac bez czytania.