    From: Szymon <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: depozyt ponad inflację?
    Date: Sun, 4 Aug 2019 08:38:35 +0200

    > Tzn.?

    To prawda, że będąc bogatym możesz kupić duże mieszkanie. Zatem możesz
    dużo wydać. To potencjalność. Pytanie czy naprawdę to zrobisz. W
    praktyce możesz być pracoholikiem-kawalerem w wiecznych rozjazdach i
    zadowolisz się (będąc bajecznie bogatym) małą lichą kawalerką, bo np.
    mieszkasz w hotelach czy służbowym na co dzień. Innymi słowy masz
    mniejsze wydatki mieszkaniowe niż rodzina na zasiłku.

    > Czyli IMO ta osoba (o ile jest zdrowa na umyśle) wierzy
    > w stabilizację i w możliwość odniesienia (dokąd?) sukcesu.

    To nie jest znowu aż takie niesamowite, iż ktoś, kto ma własną
    działalność gros zysków przeznacza na jej rozwijanie, ekspansję na
    kolejne rynki itd.
    Raczej taka osoba nie tyle wierzy w stabilizację, co rozwój.