  • 1. Data: 2012-05-08 15:57:51
    Temat: debilny bank, czy debilny ja?
    Od: maruda <m...@n...com>

    Chyba wiadomo o który bank chodzi...

    Od dawna wiem, że jestem "bystry inaczej", więc złośliwe uwagi o mojej
    inteligencji będę traktował jako naigrywanie się z niepełnosprawnego.

    Kończyły mi się jakieś "świąteczne", a pojawiła się w ofercie lokata na
    6.5%, więc myślę sobie "poprzedłużam". No i klikam. Zaciekawiło mnie, że
    pojawia się pole "Termin ważności wniosku upływa: [data + 14dni]".
    Ponieważ obok było pole "Zadaj pytanie", no to zadałem...

    "Co oznacza data w polu "Termin ważności wniosku upływa..." w przypadku
    przedłużania istniejącej lokaty?"

    No i otrzymałem taką odpowiedź:

    uprzejmie informuję, iż każdy wniosek o lokatę ma swój termin ważności.
    Od daty złożenia wniosku jest to 14 dni. Po upływie tego terminu wniosek
    staje się nieaktywny i nie można go opłacić.

    Z poważaniem,
    Anna Krajewska
    Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
    Biuro Obsługi Klienta

    Czy ja naprawdę jestem debilem?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 2. Data: 2012-05-08 16:12:05
    Temat: Re: debilny bank, czy debilny ja?
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    jeśli nie wiesz, że pytań się nie czyta, tylko wkleja gotowe odpowiedzi,
    które są mniej więcej zbliżone do zadanego pytania to tak, jesteś debilem.

  • 3. Data: 2012-05-08 16:34:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Już dawno zauważono, że nie debilny, a idityczny, i nie Ty, ale bank. :)
    Nie przywłaszczaj sobie cudzch ,,zasług'' czy ,,tytułow''. ;)

    "maruda" job8os$8tc$...@i...gazeta.pl

    > Kończyły mi się jakieś "świąteczne", a pojawiła się w ofercie lokata na 6.5%, więc
    myślę sobie "poprzedłużam". No i klikam.
    > Zaciekawiło mnie, że

    Merytoryczne -- 6.5% na 6 miesięcy i 6.6% na 12 miesięcy.
    I tam (jak dotąd) nie notuję problemów Ideowych. :)

    Lejesz na ROR, wybierasz lokatę, zakładasz i czekasz do dnia
    poprzedzającego zapadkę, kiedy to możesz spokojnie założyć
    nową lokatę (zacznie się następnego dnia) lub zlecić przelew
    (też na dzień następny) do świata niemerytorycznego... ;)

    Z bankomatu chyba możesz pobrać już tego poprzedniego dnia -- choć
    co Ci z tego przywędruje? :) Wpłata we wpłatomacie do innego banku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-05-08 17:59:53