  • Data: 2014-10-07 18:09:01
    Temat: Re: darmowa kasa z KK
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >"Waldek" m0tc68$1if$...@n...news.atman.pl

    >Jestem infantylny dlatego, że wpadłem do sklepu
    >na 3 minuty przed końcem pracy tego sklepu?
    >
    >Może... IMO nie miałem czasu na mierzenie w sklepie.

    Powiedzmy, wyjątkowy wypadek, ale też nie popieram.
    Jestem zwolennikiem myslenia i sprawdzania ZANIM się coś
    kupi/weźnie kredyt itp. Tymczasem zgodnie z "ukazem" UE
    mamy pielęgnować lekkomyślność i w terminie dni 14 można
    zrywać umowy kredytowe i oddawać towary zamawiane/kupowane
    przez internet bez podania przyczyny.
    Co można robić przez 14 dni z zakupionym i nieużywanym
    towarem?

    Arek