  • 1. Data: 2003-06-04 10:47:56
    Temat: darmowa VE Fortisa
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    od paru dni za VE w Fortisie nie trzeba jednorazowej oplaty 10 zl zrobic -
    dają ją w promocji za darmo.
    Tak się zachęciłem, że otworzyłem sobie e-pakiet jako wspolny z małżonką i
    nie będę jak frajer płacił większej prowizji za pakiet srebrny, po 1,50 za
    przelewy i 3,90 za wypłatę w bankomacie. Koniec karmienia Fortisa
    prowizjami.

    A oto najciekawsze odkrycie ktorego przy okazji dokonalem: żona nawet nie
    będzie się musiała do banku fatygować - wystarczę ja sam.
    Jakbym chiał dostać VC charge o którą nie może się AMRA doprosić to wtedy
    dopiero muszę żonę do banku zaciągnąć - widocznie e-pakiet dla żonatych mają
    preferencje, więc muszisz się Michał ożenić ;-)))
    *** blad ***

    a oto tekst wygłaszany przez Fortis po otwarciu e-pakitu wspólnego:

    Do otwarcia rachunku (oraz uzyskania dostępu do produktów nie mających
    charakteru kredytowego - serwisu telefonicznego "Bankofon", automatycznych
    lokat overnight) wystarczający jest dowód osobisty (lub inny dokument
    tożsamości).
    Natomiast w przypadku gdy wnioskodawca ma zamiar ubiegać się w ramach
    Pakietu o przyznanie co najmniej jednego z produktów o charakterze
    kredytowym (szybka pożyczka, limit debetowy, karta Visa typu "charge", czeki
    w ilości większej niż 5 sztuk, karta bankomatowa) na spotkanie w banku
    należy przynieść następujące dokumenty:

    1. W przypadku osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub na
    podstawie kontraktu menedżerskiego:

    - zaświadczenie o osiąganych miesięcznych dochodach netto - wzór
    zaświadczenia można znaleźć tutaj

    - opatrzone stemplem banku i podpisane przez upoważnione osoby zaświadczenie
    dotyczące historii rachunku ROR posiadanego w innym banku lub wyciągi do
    tego rachunku za okres co najmniej 3 ostatnich miesięcy.

    2. W przypadku osób uzyskujących dochody z tytułu prowadzonej działalności
    gospodarczej lub wykonywania wolnego zawodu:
    - dokument stwierdzający źródło dochodów za okres co najmniej 6 ostatnich
    miesięcy np. PIT,
    - opatrzone stemplem banku i podpisane przez upoważnione osoby zaświadczenie
    dotyczące historii rachunku ROR posiadanego w innym banku lub wyciągi do
    tego rachunku za okres co najmniej 6 ostatnich miesięcy LUB opinię bankową
    dotyczącą rachunku bieżącego prowadzonego w innym banku przez okres co
    najmniej 1 roku.

  • 2. Data: 2003-06-04 11:00:33
    Temat: Re: darmowa VE Fortisa
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > wtedy dopiero muszę żonę do banku zaciągnąć - widocznie e-pakiet dla
    > żonatych mają preferencje, więc muszisz się Michał ożenić ;-)))

    Uffff - dziekuje, postoje ;)
    I tak pewnie niedlugo zostana sprzedani, wiec.. ;)

  • 3. Data: 2003-06-04 11:10:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Uffff - dziekuje, postoje ;)
    > I tak pewnie niedlugo zostana sprzedani, wiec.. ;)

    Co jest Michałku ;-) ? Nie chcesz się żenić ;-) ? Przecież jakby żona miała
    dochody, to by Ci się "zdolność" powiększyła, Fortis dałby Ci VC i w ogóle
    miałbyś lepiej ;-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-04 11:19:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > Co jest Michałku ;-) ? Nie chcesz się żenić ;-) ? Przecież jakby
    żona
    > miała dochody, to by Ci się "zdolność" powiększyła, Fortis dałby Ci
    > VC i w ogóle miałbyś lepiej ;-)))))

    Hmmmm - zapytam jutro Marte, co ona na to. ;)
    Ale z tymi dochodami bedzie w jej przypadku jeszcze troche kiepsko ha
    ha ha.
    Hmmm - albo jej nie powiem, bo pomysli ze zglupialem do reszty....

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 5. Data: 2003-06-04 11:23:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Hmmmm - zapytam jutro Marte, co ona na to. ;)

    Zapytaj, zapytaj - najlepiej z kwiatkami (zakupionymi kartą of course :-))))

    > Ale z tymi dochodami bedzie w jej przypadku jeszcze troche kiepsko ha
    > ha ha.
    > Hmmm - albo jej nie powiem, bo pomysli ze zglupialem do reszty....

    Eeee tam zgłupiałeś :-)))) Jeszcze będziesz kiedyś wspominał, jak to grupa
    Cię do ożenku namówiła :-)))

    Pozdrowienia dla future wife :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-06-04 12:00:11
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Co jest Michałku ;-) ? Nie chcesz się żenić ;-) ? Przecież jakby żona miała
    > dochody, to by Ci się "zdolność" powiększyła, Fortis dałby Ci VC i w ogóle
    > miałbyś lepiej ;-)))))

    AMRA - nie daj sie! "Nigdy nie wierz kobiecie" ;-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2003-06-04 12:03:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Glenn"
    > Eeee tam zgłupiałeś :-)))) Jeszcze będziesz kiedyś wspominał, jak to grupa
    > Cię do ożenku namówiła :-)))

    no własnie - nie przesadzaj, moze z tą VC charge to zwykły blad ;-))
    moze np usuneli z oferty ale z ekranu pokazujacego sie podczas otwierania
    r-ku wspolnego zapomnieli.
    Jak tylko bede mial ten e-pakiet to sie dowiem a na razie wez na wstrzymanie
    :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-06-04 12:43:27
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    blad wrote in news:bbkn7r$k6f$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    > podczas otwierania r-ku wspolnego zapomnieli.
    > Jak tylko bede mial ten e-pakiet to sie dowiem a na razie wez na

    Hmm, u mnie w Planecie we Wnioskach jest sobie Visa Classic (jest też
    Visa Gold, ale wyszarzona), może złożę wniosek o nią i zobaczę co
    będzie. ;))

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {C47DCB11-E57D-4D6F-960A-170C939E65E0}

  • 9. Data: 2003-06-04 12:46:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Podsiadło wrote:
    > Hmm, u mnie w Planecie we Wnioskach jest sobie Visa Classic (jest
    też
    > Visa Gold, ale wyszarzona), może złożę wniosek o nią i zobaczę co
    > będzie. ;))

    Jak do tej pory informowali, ze ta karta jest tu nie dostepna... :(

  • 10. Data: 2003-06-04 13:13:27
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote in news:bbkpir$102$1@news.onet.pl:

    > Jak do tej pory informowali, ze ta karta jest tu nie dostepna... :(

    Też mnie tak informowali, ale przez planetę nie składałem nigdy wniosku
    o VC, zobaczymy co powiedzą. :)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {E3C4AB1A-33D0-4C78-9270-12B4FD843657}