  • Data: 2003-06-09 15:05:16
    Temat: Re: darmowa VE Fortisa
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beniowa"
    > Drogi Bladzie,
    > Fortis nie napisal Ci, ze daje VC do e-pakietu dla zonatych. Napisal
    tylko,
    > ze gdybys chcial otrzymac produkt kredytowy, to konieczna jest malzonka.
    > Obawiam sie, ze to standardowa odpowiedz przesylana wszystkim klientom
    > Fortisa nie zaleznie od koloru pakietu, co w niczym nie zmienia, ze do
    > e-pakietu VC nie wydadza i juz. :-)
    > Nie naciskajmy zatem na Amre.

    to byla tylko delikatna sugestia - a informacja Fortisa dotyczyla e-pakietu
    i jednego z produktów "o charakterze kredytowym". Przydala sie o tyle ze
    faktycznie na jej podstawie przekonałem panią z infolinii że nie muszę
    biegać do banku z żoną, a mogę sam.
    Równiez we wnioskach pl@nety w e-pakiecie widze wniosek o VC - ktos juz tu
    testuje czy jednak ją wydadzą ;-)
    *** blad ***