  • Data: 2003-06-08 23:37:45
    Temat: Re: darmowa VE Fortisa
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    wrote in news:56ff.00000830.3ee3c020@newsgate.onet.pl:

    > Jedyny plus dla Fortisa, to to ze sa bezplatne wyplaty kasy we
    > wszystkich bankomatach w pl. reszta to standart.

    Jest to bardzo duży plus. Kolejnym jest bardzo profesjonalna (w
    stosunku do innych znanych mi banków) obsługa, dobrze zabezpieczony
    Planet. Ma też swoje wady oczywiście. Ale ja dla siebie nie mogłem
    znaleźć lepszego konta - szukanie Euronet-ów mnie dobijało, a produktów
    kredytowych nie potrzebuję.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {F5954A9B-B33C-42AD-BB16-F9E1C2968FE3}