  • Data: 2003-06-07 20:30:23
    Temat: Re: darmowa VE Fortisa
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bbkipd$lf1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A oto najciekawsze odkrycie ktorego przy okazji dokonalem: żona nawet nie
    > będzie się musiała do banku fatygować - wystarczę ja sam.
    > Jakbym chiał dostać VC charge o którą nie może się AMRA doprosić to wtedy
    > dopiero muszę żonę do banku zaciągnąć - widocznie e-pakiet dla żonatych
    mają
    > preferencje, więc muszisz się Michał ożenić ;-)))

    Drogi Bladzie,
    Fortis nie napisal Ci, ze daje VC do e-pakietu dla zonatych. Napisal tylko,
    ze gdybys chcial otrzymac produkt kredytowy, to konieczna jest malzonka.
    Obawiam sie, ze to standardowa odpowiedz przesylana wszystkim klientom
    Fortisa nie zaleznie od koloru pakietu, co w niczym nie zmienia, ze do
    e-pakietu VC nie wydadza i juz. :-)
    Nie naciskajmy zatem na Amre.

    Grzegorz, malzonek (zabrzmialo to troche jak "Grzegorz, alkoholik")