  • Data: 2003-06-04 23:07:26
    Temat: Re: darmowa VE Fortisa
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote in news:bbkrs1$7s7$1@news.onet.pl:

    > he he - ja skaldalem, ale to bylo z rok temu ;)

    "Szanowny Panie,
    Dyspozycja wydania karty visa classic została przesłana do oddziału
    banku.
    Dziękujemy za korzystanie z usług Fortis Bank Polska."

    Wysłałem wniosek o 14:45, to przyszło o 23:10. Ciekawe na którym etapie
    mi odmówią. ;)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {DDA9F4EE-1852-421B-A852-7451CB385E15}