  • Data: 2011-10-28 20:36:50
    Temat: Re: czytujecie ich?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL in news:j8drmu$1c4$1@inews.gazeta.pl
    [...]
    > Przypominam, że prof. Rybiński startując do senatu jako kandydat
    > niezależny niestety nie dostał się do niego.

    e tam, niezalezny to on srednio byl :) to byli jacys "obywatele do senatu",
    czy jakos tak. Czyli ludzie, ktorych _nie_chcieli_ upakowac na swoich
    listach ani w PO, ani w PIS, a oni mieli ambicje. Czyli jakos tam
    skonfliktowani z rozdajacymi miejsca na listach partyjnych.

    > Podobnie jak prezes BCC M.Goliszewski na którego głosowałem w swoim
    > okręgu.

    Goliszewski? Ale to figurant :) Mily, ale figurant.