  • 1. Data: 2011-10-27 15:56:20
    Temat: czytujecie ich?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    czy ktoregos z dwoch ponizszych czytacie? "uważacie"?

    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?content=2&s
    ubcontent=1

    http://www.rybinski.eu/?p=2979&lang=pl

    Kogo (jeszcze) czytujecie w tych kwestiach? (jesli w ogole :)

  • 2. Data: 2011-10-27 16:16:54
    Temat: Re: czytujecie ich?
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 17:56:20 +0200, 1634Racine napisał(a):

> [...]
    ubcontent=1

    > http://www.rybinski.eu/?p=2979&lang=pl
    >
    > Kogo (jeszcze) czytujecie w tych kwestiach? (jesli w ogole :)

    Zaraz okrzykną Cię spamerem ;)

  • 3. Data: 2011-10-27 16:21:42
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    W dniu 2011-10-27 18:16, root pisze:

    > Zaraz okrzykną Cię spamerem ;)

    No i słusznie :)

  • 4. Data: 2011-10-27 16:27:08
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 18:21:42 +0200, Kamikaze napisał(a):

    > No i słusznie :)

    Spam w dobrym stylu nie jest zły. Bardziej wkurzają mnie uciekające reklamy
    w w bankierze albo innym pudelku;) Nie mówiąc już o skrzynce pocztowej
    zawalonej codzień ulotkami z biedronki ;)

  • 5. Data: 2011-10-27 20:30:08
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Kamikaze in news:j8c0eh$t4s$1@news.onet.pl
    > No i słusznie :)

    a wcale że nie :)
    2-3 grupy to nie jest spam. wrecz przeciwnie: przyda sie wiedza w
    odpowiedziach.

  • 6. Data: 2011-10-27 21:22:21
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-10-2011 o 17:56:20 1634Racine <1...@r...pl> napisał(a):

> [...]
    ubcontent=1

    > http://www.rybinski.eu/?p=2979&lang=pl
    >
    > Kogo (jeszcze) czytujecie w tych kwestiach? (jesli w ogole :)

    poszukaj cynik9, sip, na plus, app funds, podtwórca

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2011-10-28 09:13:02
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Warto czytać komentarze i analizy zarówno R.Gwiazdowskiego jak i prof.
    K.Rybińskiego bo mają dobrze poukładane w głowach i wielka szkoda, że nie ma
    tego typu ekspertów w polskim sejmie i senacie.
    Przypominam, że prof. Rybiński startując do senatu jako kandydat niezależny
    niestety nie dostał się do niego.
    Podobnie jak prezes BCC M.Goliszewski na którego głosowałem w swoim okręgu.

    Jakich jeszcze komentatorów warto czytać ?
    Jeśli chodzi o sprawy rynków finansowych i makroekonomii to moim zdaniem
    P.Kuczyńskiego (cotygodniowy komentarz w piątki na www.bankier.pl plus
    codzienne komentarze na www.globtrex.com), K.Jarosa z "Parkietu" i T.Hońdo
    również z "Parkietu".

  • 8. Data: 2011-10-28 11:41:26
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 28-10-2011 o 11:13:02 XXL <d...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Przypominam, że prof. Rybiński startując do senatu jako kandydat
    > niezależny
    > niestety nie dostał się do niego.

    odkąd się wziął za politykę na blogu, skasowałem go z czytnika.
    Nie wiem czy warto z powrotem dodac ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2011-10-28 20:36:50
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    XXL in news:j8drmu$1c4$1@inews.gazeta.pl
    [...]
    > Przypominam, że prof. Rybiński startując do senatu jako kandydat
    > niezależny niestety nie dostał się do niego.

    e tam, niezalezny to on srednio byl :) to byli jacys "obywatele do senatu",
    czy jakos tak. Czyli ludzie, ktorych _nie_chcieli_ upakowac na swoich
    listach ani w PO, ani w PIS, a oni mieli ambicje. Czyli jakos tam
    skonfliktowani z rozdajacymi miejsca na listach partyjnych.

    > Podobnie jak prezes BCC M.Goliszewski na którego głosowałem w swoim
    > okręgu.

    Goliszewski? Ale to figurant :) Mily, ale figurant.