    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy z tego można zrobić aferę?
    Date: Sat, 22 Jun 2002 08:46:57 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@217.116.99.61

    On Wed, 19 Jun 2002 11:00:21 +0200, "Kamil Jońca"
    <k...@p...onet.pl> wrote:
    >Tylko że on nie ma wiele wspólnego z przypadkiem który rozważamy.
    >BTW. Czy ja jestem nienormalny, że odróżniam przetwarzanie danych
    >do działalności bankowej i przetwarzanie marketingowe ? Połowy
    >postów o przetwarzaniu danych przez banki dałoby się na tej grupie
    >uniknąć, gdyby tylko ludzie zechcieli trochę pomyśleć.

    Ale temat jest ciekawy. Oczywiscie nie ma watpliwosci co w wypadku gdy
    bank sobie bezprawnie przetwarza dane w celach marketingowych. Ale czy
    nie ma sposobu na te karty, wyciagi itp wysylane do nieistniejacych
    rachunkow ? Przeciez umowa zostala rozwiazana, wiec bank nie ma
    podstaw do przetwarzania danych klienta w taki sposob. Czy na to nie
    ma jakiegos paragrafu ? jak w celu marketingowym to do sadu a jak w
    celu blizej nieznanym ;-) to juz dobrze ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl