  • Data: 2002-02-23 07:16:08
    Temat: Re: czy wszystkei banki musza zrobic cos antyklientowi
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:20020222224216.GN19777@diuna.pingwin.waw.pl...

    > ;-)))
    >
    > Az tak to nie, ale staram sie jakos istotnie 2x1k euro nie przekraczac
    > w banku.
    >
    > To sie nazywa pelne zaufanie do sektora bankowego ;-)

    Ale czy to przypadkiem nie jakas przesada? Wydaje mi sie, ze mimo wszystko
    warto poniesc pewne ryzyko (10% srodków...) - a ryzyko to w wiekszosci
    przypadków jest raczej minimalne - a benefity stad plynace sa raczej
    oczywiste - nie tylko wygoda, ale takze czesto wyzsze oprocentowanie które
    mozna otrzymac od wiekszego kapitalu.