  • 1. Data: 2005-06-14 08:35:57
    Temat: czy wchodzic teraz w kredyt w BPH?
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    troche mnie wystraszyl watek: Rekordowa sprzedaz kredytow mieszkaniowych
    Banku BPH.
    Wlasnie przymierzam sie do wziecia kredytu - w tym tygodniu chcemy
    podpisac umowe. BPH mial najlepsze warunki. Czego moga sie spodziewac po
    fuzji, wlasiciele kredytow mieszkaniowych?

    PanTAlon

  • 2. Data: 2005-06-14 13:32:18
    Temat: Re: czy wchodzic teraz w kredyt w BPH?
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    watek: Rekordowa sprzedaz kredytow mieszkaniowych
    > Banku BPH.
    > Wlasnie przymierzam sie do wziecia kredytu - w tym tygodniu chcemy
    > podpisac umowe. BPH mial najlepsze warunki.

    a sprawdzales w BOS ?

    http://www.bosbank.pl/i.php?i=48

  • 3. Data: 2005-06-14 19:13:40
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > podpisac umowe. BPH mial najlepsze warunki. Czego moga sie spodziewac po
    > fuzji, wlasiciele kredytow mieszkaniowych?

    Niczego, prawnego nastepce bedzie obowiazywac umowa

    Darek