  • 11. Data: 2009-04-30 18:40:31
    Temat: Re: czy przelewy na pewno są bez udziału człowieka ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "p" <...@r...tu> wrote in message news:gtcqu2$4a2$1@news.wp.pl...

    > Użytkownik "Jon Don Ton" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    o.pl...

    > Czasami są błędy transmisji KIR
    > Wtedy ludzie rozszyfrowują treści ze szczątkowych danych zapasowych.

    i banki honorują takie KIRowskie błedne transmisje... ło mamo....
    Genialne..

  • 12. Data: 2009-04-30 18:45:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "p" <...@r...tu> wrote in message news:gtcqu2$4a2$1@news.wp.pl...

    > Czasami są błędy transmisji KIR
    > Wtedy ludzie rozszyfrowują treści ze szczątkowych danych zapasowych.

    To tylko szczatkowo sa backupowane? ;) W kwotach i numerach kont bledow nie
    ma? ;)

    MK

  • 13. Data: 2009-04-30 18:53:28
    Od: "p" <...@r...tu>

    > "p" <...@r...tu> wrote in message news:gtcqu2$4a2$1@news.wp.pl...
    > To tylko szczatkowo sa backupowane? ;) W kwotach i numerach kont bledow
    > nie ma? ;)

    Pytaj u źródeł, to tylko moje domniemanie
    Jak nie wiem jak w mbanku, bo takich cudaków nie miałem, ale dawno temu w
    zwykłym banku rozszyfrowywali jakieś zbiorówki i nie mogłem dociec od kogo
    forsa. Stwierdzono, że były jakieś błędy transmisji. Pani przy mnie i razem
    ze mną próbowała coś z takiego dziwnego świstka odczytać.Może numer i kwota
    ma wiele rezerw, treść niekoniecznie.

  • 14. Data: 2009-04-30 20:25:22
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > ul. Piotrowskiego 2/2
    >
    > loguje sie do mBanku patrze na przelew przychodzący OD:
    >
    > ul. Piotrowska 22

    Niektore znaki sa zabronione w polach przelewu (elixir - system obslugi
    przelewow miedzybankowych - ich nie akceptuje). Banki podchodza do tego
    roznie. Jedne wyswietlaja komunikat, ze sa niedozwolone znaki i proponuja
    zmiane, inne pewnie zmieniaja automatycznie. Widocznie ktos w banku cos
    grzebal w sofcie i pewnie ustawil, ze znak / jest zamieniany na pusty
    element. Pozniej moze cos zmienili. Inne wytlumaczenie trudno znalezc. Nie
    pamietam, jak jest akurat ze znakiem / wg specyfikacji kiru (elixir), ale
    moglo byc tak, ze ktos w banku sie rozpedzil i cos zle wpisal do ichniego
    systemu.

  • 15. Data: 2009-05-01 05:33:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 30 kwiecień 2009 22:25
    (autor eg
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gtd1fg$8er$1@news.wp.pl>):

    np. iego? :-P

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2009-05-01 17:53:53
    Od: Ra <a...@a...com>

    p pisze:

    > On wysyła do siebie, wypisuje DO kogo i czyta DO kogo, a nie OD kogo

    autor pisze że czyta OD ;) chyba że się pomylił

  • 17. Data: 2009-05-03 20:49:21
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Ja pytam, czy są banki gdzie można w internecie w przelewie wypełnić pole
    nadawcy...
    np. z własnego konta zapłacić w imieniu kogoś
    przykładowo ktoś mieszka w mieszkaniu wynajętym i chce w imieniu
    właściciela zapłacić (aby nie wprowadzać zamętu u odbiorcy)

    pole do... zawsze się wypełnia, albo jednorazowo, albo przelew zdefiniowany

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 18. Data: 2009-05-03 20:57:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 01 May 2009 07:33:54 +0200, Tristan napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 30 kwiecień 2009 22:25
    > (autor eg
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <gtd1fg$8er$1@news.wp.pl>):

    > np. iego? :-P

    autor Jon Don Ton pewnie aby nie podawać prawdziwych danych dał przykład
    podobny.

    Pamiętam też miałem taki przypadek pod koniec września 2001 roku, dostałem
    pieniądze od "World Trade Center" a tak na prawdę od firmy, która też jest
    na "W" i ma w nazwie "Trade" ale nie ma center.

    http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php