  • 1. Data: 2003-01-09 08:27:38
    Temat: czy posiada ktoś (lub wie gdzie jest) banner reklamowy mBiznes Konto ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    jakiś czas temu mBiznes konto mBanku było reklamowane bannerkiem "z rekinem"
    niestety teraz nie mogę nigdzie znaleźć tego bannera

    wie może ktoś gdzie szukać lub ma może na dysku ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-09 08:51:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > wie może ktoś gdzie szukać lub ma może na dysku ?

    A przegladales juz na stronach mBanku dla prasy? Bo daja rtam duzo
    reklam?

  • 3. Data: 2003-01-09 09:09:54
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:avjdp3$9h4$1@news.onet.pl...
    > A przegladales juz na stronach mBanku dla prasy? Bo daja rtam duzo
    > reklam?

    dzięki za podpowiedź - znalazłem , ale banner 420x 60 :( a szukam buttona

    BTW. czytasz prywatną skrzynkę ?

    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-01-09 09:44:17