  • Data: 2018-10-16 15:43:41
    Temat: Re: czy macie ubezpieczenie OC?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-16 o 14:08, Liwiusz pisze:
    > To już dywagacje dla sądu. Pamiętam sprawę, gdzie sąd dywagował, czy
    > basen jest przedsiębiorstwem napędzanym siłami przyrody, i orzekł, że
    > tak, bo na basenie korzysta się z prądu do jego działania.

    Z tego co napisałeś zrozumiałem, że prąd (elektryczny) jest siłą przyrody.
    Gdyby wiatr, słońce, prąd (rzeki) to by nie budziło moich wątpliwości.
    Grawitacja jest też (po mojemu) siłą przyrody.
    Jakby jej nie było to basen nie mógłby działać więc jest napędzany (może
    raczej do działania potrzebuje) siłą przyrody :)
    P.G.