    From: "Robert" <m...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy ktos ma jeszcze problemy z IE 6.0 i mBankiem
    Date: Sun, 6 Jan 2002 08:09:10 +0100

    "Wojtek Mierzejewski" <m...@p...onet.pl>
    (news:a17b7p$2de$1@news.onet.pl):
    > Czesc;
    >
    > prosze o pomoc w ww kwestii. Po uaktualnieniu IE do 6.0 PL nie moge sie
    > zalogowac. Mam NT wks 4.0.

    Wiem, że ten problem już rozwiązany, ale wykryłem jeszcze jedno istotne
    ustawienie.

    W związku z tym, że ktoś co pewien czas zgłasza problemy z logowaniem do
    mBanku z IE6, bawiłem się przed chwilą ustawieniami i stwierdzam, że
    wyłączenie opcji Active Scripting uniemożliwia zalogowanie: po wpisaniu
    loginu i hasła pojawia się biała strona z kłódeczką na dole, i koniec. Po
    ponownym włączeniu Active Scripting jest znowu dobrze.

    Ci z Was, którzy mają kłopoty, sprawdźcie, czy nie macie tej opcji
    wyłączonej (Disable). Być może wyłączyliście w obawie przed lukami
    bezpieczeństwa, bo widziałem tego typu rady w mediach, ale bez tego mBank
    nie działa.

    Podaję dokładną lokalizację tej opcji w IE6, wersja angielska:

    Tools - Internet Options - Security - Custom Level - Scripting (na samym
    dole listy, nie mylić z ActiveX) - Active Scripting

    wersja polska:

    Narzędzia --> Opcje internetowe --> Zabezpieczenia --> Poziom
    niestandardowy, zaznaczyć pole Włącz przy opcji Wykonywanie aktywnych
    skryptów.