  • 1. Data: 2008-03-03 15:29:20
    Temat: czy bank moze zabronic dzial gosp z ror?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    od paru lat wypadl z prawa bankowego zapis zabraniajacy dzial gosp z ror.
    niestety zapis zostal wykreslony, ale nie zastapiony innym. czy spotkal sie
    ktos z was z zapisami czy tez reakcja banku zabraniajaca z ror wykonywania
    czynnosci zwiazanych z dzialalnoscia? np. przelewy, gdzie to latwo poznac po
    tytule platnosci.

  • 2. Data: 2008-03-03 15:33:34
    Temat: Re: czy bank moze zabronic dzial gosp z ror?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    siliana pisze:
> [...]
    > czynnosci zwiazanych z dzialalnoscia? np. przelewy, gdzie to latwo poznac po

    Teraz bank może tylko zabronić tego typu operacji w swoim
    regulaminie. A odpowiedzialność jest taka, jak za każde złamanie
    regulaminu, być może nawet z likwidacją konta włącznie, aczkolwiek nie
    słyszałem, aby ktoś skarżył się na tego typu problemy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-03-03 17:38:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "siliana" <t...@o...pl> wrote in message
    > od paru lat wypadl z prawa bankowego zapis zabraniajacy dzial gosp z ror.

    A to bardzo ciekawe... a niby ktory?

    MK

  • 4. Data: 2008-03-03 17:50:54
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    > A to bardzo ciekawe... a niby ktory?

    o rany, to bys musial siegnac to prawa bankowego bodajze z 2003-2004 r. byl
    taki konkretny zapis zabraniajacy tego, o czym tu piszemy, po czym w 1 z
    dalszych nowelizacji zapis zostal wykreslony.

  • 5. Data: 2008-03-03 23:27:24
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    tylko bank w regulaminie konta może tego zabronić i nie kojarzę, aby w PB
    był kiedykolwiek taki zapis...

    nie ma podobnego zakazu w żadnej ustawie podatkowej

  • 6. Data: 2008-03-04 05:37:06
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > tylko bank w regulaminie konta może tego zabronić i nie kojarzę, aby w PB
    > był kiedykolwiek taki zapis...

    oki, to wezme i poszukam:)

  • 7. Data: 2008-03-04 07:32:13
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Pamiętam jak z 10 lat temu miałem konto firmowe w BZ i płaciłem za samo
    "manie" 30zł/mc a za przelew chyba 5zł .... a potem pojawił się mbank i
    inteligo. I to był koniec mojej "przygody" z kontem firmowym w BZ.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2008-03-04 10:20:29
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Na dodatek pewnie było 0,1% gdy na ror 10%...
    JaC

    -----

    > Pamiętam jak z 10 lat temu miałem konto firmowe i płaciłem za samo "manie" 30zł/mc
    a za przelew chyba 5zł

  • 9. Data: 2008-03-04 12:08:38
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Na dodatek pewnie było 0,1% gdy na ror 10%...

    zgadza się - jeszcze mnie wkurzało że muszę wypisywać dowód wewnętrzny z
    tych paru groszy przychodu - teraz mam 0% i tak jest lepiej

    --
    pozdr
    P.

  • 10. Data: 2008-03-04 12:09:56
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    gg pisze:
    > Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >
    > zgadza się - jeszcze mnie wkurzało że muszę wypisywać dowód wewnętrzny z
    > tych paru groszy przychodu - teraz mam 0% i tak jest lepiej

    dokladnie, na firmowym tak lepiej
    a na prywatnym tez lepiej 0% i darmowe przelewy