  • 1. Data: 2005-08-25 05:51:37
    Temat: co to za twór
    Od: "andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Szukam kredytu na zakup nieruchomości komercyjnej - wśród oferty wielu
    banków bardzo konkurencyjne wydają się te dwie firmy czy wiecie coś o nich.
    Nie są to banki, czy ktoś wie z jakimi bankami oni współpracują. I czy są to
    firmy rzetelne, czy polecacie z nimi współpracę - pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-25 06:26:08
    Temat: Re: co to za twór
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > są to
    > firmy rzetelne, czy polecacie z nimi współpracę - pozdrawiam

    Łatwiej byłoby gdybyś podał nazwy tych firm... chyba, że są tajne... a to
    przepraszam

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-08-25 08:00:21
    Od: "andrzej" <a...@p...onet.pl>

    faktycznie nie napisałem chodzi mi o firmy EXPERT i GENERAL FINANCE

  • 4. Data: 2005-08-25 13:55:15
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    andrzej napisał:
    > faktycznie nie napisałem chodzi mi o firmy EXPERT i GENERAL FINANCE

    A to w ogóle są banki?

    K.