  • Data: 2010-08-26 22:17:03
    Temat: Re: co to za dziwo "przelew w bankomatach Citi Handlowy"?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@o...pl> wrote in message
    news:63df.00000170.4c76e208@newsgate.onet.pl...
    > oglądam po raz setny TOiP Citka i natrafiłem na
    > pozycję "przelew w bankomatach Citi Handlowy"
    >
    > jak to działa? dobrze sie domyślam, że trzeba
    > wcześniej podefiniować sobie przelewy a potem
    > wybiera sie takowy z listy?
    >
    > jestem w stanie wyobrazić sobie wpisywanie w menu
    > bankomatu 26 cyfr przelewu a nawet kwoty złotych
    > i groszy, przecinek też by sie jakoś znalazł, ale
    > nadawca, tytuł, wydaje mi sie że bankomat to nie
    > jest zbyt fajne urządzenie do wklepywania przelewu
    > zwłaszcza gdy za mną rosła kolejka z kartami w dłoni
    >
    > czy ktoś kiedyś użył takowej funkcjonalności?
> [...]
    Dawniej takie cuda stosowal Millennium, moze i inni, ale byly to zawsze
    przelewy na zdefiniowanych odbiorcow, cos takiego jak dzisiaj zaufani
    odbiorcy w bankowosci elektronicznej, podobne cuda stosowaly i inne banki
    np. przez telefon, ale zawsze byly to przelewy zdefiniowane, gdzie do
    automatu podawalo sie nr odbiorcy i kwoty przelewu, nie slyszalem o
    dowolnych przelewach przez bankomat.