  • Data: 2010-08-26 21:52:08
    Temat: co to za dziwo "przelew w bankomatach Citi Handlowy"?
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    oglądam po raz setny TOiP Citka i natrafiłem na
    pozycję "przelew w bankomatach Citi Handlowy"

    jak to działa? dobrze sie domyślam, że trzeba
    wcześniej podefiniować sobie przelewy a potem
    wybiera sie takowy z listy?

    jestem w stanie wyobrazić sobie wpisywanie w menu
    bankomatu 26 cyfr przelewu a nawet kwoty złotych
    i groszy, przecinek też by sie jakoś znalazł, ale
    nadawca, tytuł, wydaje mi sie że bankomat to nie
    jest zbyt fajne urządzenie do wklepywania przelewu
    zwłaszcza gdy za mną rosła kolejka z kartami w dłoni

    czy ktoś kiedyś użył takowej funkcjonalności?
    i podzieli się z nami wrażeniami?