  • Data: 2004-10-07 19:19:44
    Temat: Re: co to OKO?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-10-07 21:13, eng wrote:
    > To tylko tak wygląda. Ale obsługa telefoniczna, pocztowa to wszystko sa
    > koszty do których niestety muszą dopłacać jeśli chcą na starcie dorównać
    > liczbie klientów kont avista np VWBanku .

    A chcą dorównywać ? Czy chcą zebrać depozyty ?
    Poza tym. Z obsługi pocztowej (dobrze myślę że chodzi Ci o wysyłanie
    wyciągów ?) się wycofują, tzn gdzieś czytałem (bodaj czy nie w
    wewnętrznej poczcie), ze nie będą wysyłać.
    "Obsługa telefoniczna" dla oko ? I cóż zrobisz ? Posłuchasz sobie salda
    przez IVR ?Zrobisz jeden przelew miesięcznie (bo za resztę zapłacisz jak
    za zboże)

    KJ

    PS.
    1. Wycinaj cytaty