  • 1. Data: 2009-07-18 15:59:02
    Temat: co sadzicie?
    Od: m <h...@p...onet.pl>

    Witam
    Co sadzicie o takiej lokacie:
    https://lokatyopen.pasazfin.wp.pl/form1/70/
    Czy srodki przelewam dopiero po dostaniu papierow do domu(wiem za
    rachunek dostane wczesniej)?Czy to jest bezpieczne?Czy moge sprawdzac
    lokate przez internet?

  • 2. Data: 2009-07-18 18:36:00
    Temat: Re: co sadzicie?
    Od: Peet <w...@a...com>

    Kasę przelewasz po dostaniu emaila z numerem konta. Czy bezpieczne, tak
    samo bezpieczne jak w każdym innym banku. Lokatę możesz sprawdzać przez
    internet.

  • 3. Data: 2009-07-18 18:58:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "m" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostane wczesniej)?Czy to jest bezpieczne?Czy moge sprawdzac lokate przez

    właściwy link: http://lokaty.open.pl/form1/70/

    ta lokata nie miała być do 14/07/2009?

  • 4. Data: 2009-07-18 19:04:26
    Od: cp <cp@_pl._pl>

    On Sat, 18 Jul 2009 20:58:19 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "m" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    >właściwy link: http://lokaty.open.pl/form1/70/
    >
    >ta lokata nie miała być do 14/07/2009?

    jest juz troche "inaczej":

    "W okresie trwania jednej Lokaty Optymalnej nie masz możliwości
    zawarcia kolejnej. Kolejną Lokatę Optymalną możesz założyć po
    zakończeniu okresu umownego poprzedniej Lokaty Optymalnej."

  • 5. Data: 2009-07-19 12:55:36
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "cp" <cp@_pl._pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawarcia kolejnej. Kolejną Lokatę Optymalną możesz założyć po
    > zakończeniu okresu umownego poprzedniej Lokaty Optymalnej."

    na mnie się tak wkurzyli? zrobiłem trochę lokat w minimalnej optymalnej ;p

  • 6. Data: 2009-07-20 11:50:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > Użytkownik "cp" <cp@_pl._pl> napisał w wiadomości
    [....]

    > na mnie się tak wkurzyli? zrobiłem trochę lokat w minimalnej
    > optymalnej ;p

    To by raczej podnieśli minimalną kwotę lokaty.

    KJ

    --
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by

  • 7. Data: 2009-07-20 13:29:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > [....]

    > To by raczej podnieśli minimalną kwotę lokaty.
    >
    > KJ

    sądziłem że paczką przyjdzie,
    przyszło 5 grubych kopert ;p